تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819137255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانداران خوی، چایپاره و پلدشت از حضور پرشور مردم در راهپیمایی های 22 بهمن تجلیل کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانداران خوی، چایپاره و پلدشت از حضور پرشور مردم در راهپیمایی های 22 بهمن تجلیل کردند خوی، ارومیه - ایرنا - فرمانداران شهرستان های خوی ، پلدشت و چایپاره با صدور پیام های جداگانه ای از حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمائی های 22 بهمن قدردانی کردند.


در این بیانیه های آمده است : حضور پرشور و انقلابی مردم در صفوف به هم فشرده راهپیمایی ها و شعارهای انقلابی آنها دشمنان را مایوس و ناامید کرد.
غلامحسین عماری فرماندار خوی در نیانیه خود آورده است : اوج زیبایی اتحاد، همدلی، ولایتمداری و پایبندی ملت فهیم و ارزشمند شهرستان خوی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش ها و آرمان های بلند آن در آینه شکوه حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن تجلی یافت و عزت و اقتدار و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی را یکبار دیگر به نمایش جهانی نهاد.
این حضور و اقتدار پرشکوه بی شک مرهون امداد الهی، عنایت خاصه بقیه الله العظم ، تدابیر پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب و ولایتمداری و بصیرت ورزی قاطبه امت اسلامی و مردم شهید پرور شهرستان خوی می باشد.
در بیانیه فرماندار پلدشت نیز آمده است : درود خداوند بر ملت رشید و آزاده و عدالت طلب که در آستانه سی وششمین بهار پیروزی دیگربار مراتب وفاداری و قدرشناسی خود را نسبت به انقلاب بزرگ اسلامی و اندیشه های والا و آرمان های بلند پیشوای بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای ولی امر مسلمین ، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و شهیدان سرافراز با حضوری حماسی و پرشکوه در مراسم گرامیداشت 22 بهمن به نمایش گذاشتید.
فرماندار چایپاره نیز در پیام تقدیر از مردم این شهرستان نوشته است : در مطلع الفجر پیروزی حق بر باطل و سرآغاز حکومت الله بر زمین و در سالروز انفجار نور و در طلیعه معطر سی و ششمین بهار پیروزی، یکبار دیگر سیل خروشان امت بصیر و قهرمان موج آفرین عرصه شکوه و شوکت دیرینه شد، یکبار دیگر دریای طوفانی این ملت، دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را مأیوس و ناامید نمود و به پیروی از رهبری، خیابان ها و میادین همه شهرهای ایران اسلامی را به صحنه عزت و آزادگی مبدل ساخت و با آرمان های امام راحل و همه شهیدان گلگون کفن تجدید میثاق کرد تا به استکبار جهانی ثابت نماید که تحریمها و تهدیدها حباب هایی است تهی و بسته های روی میز چون دست های پیشین به رسوایی باز می گردد.
7128/583
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن