تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819185060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، معادلات دشمنان را برهم زد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، معادلات دشمنان را برهم زد زنجان- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، تمامی معادلات و تلاش های بی وقفه دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی را برهم زد.


سیدسعید حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم با حضور سبز و پررنگ خود در این مراسم نشان دادند که پشتیبان انقلاب، نظام، ولایت و رهبری و همچنین رهرو شهدا و امام شهدا هستند.
وی اظهارکرد: مردم ایران اسلامی در آخرین روز از دهه مبارک فجر به خیابان ها آمدند تا به جهانیان ثابت کنند که هرگز تن به ذلت نمی دهند و پای در رکاب رهبری آماده دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام در مقابل هجمه های شوم دشمنان دین و قرآن هستند.
رییس ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: مردم ایران زمین در روز 22 بهمن با فریادهای خروشان، مشت های گره کرده و شعارهای کوبنده نشان دادند که نه تنها تسلیم فشار و تحریم های ناجوانمردانه دشمنان نمی شوند بلکه باعزم و اراده ای پولادین و قوی در برابر زورگویان و مستکبرین عالم خواهند ایستاد.
حسینی افزود: خروش ملت ایران در این روز مهم و تعیین کننده پاسخی قاطع و محکم به یاوه سرایی ها و دروغ پردازی های استکبار جهانی بود تا باورشان شود که ایرانی جماعت هرگز بی حرمتی ها را برنتافته و ذره ای نیز از حقوق حقه خود عقب نشینی نمی کند.
وی یادآور شد: مردم زنجان در سال حماسه اقتصادی و سیاسی، با حضور در مراسم راهپیمایی حماسه ای جاوید و کم نظیر خلق کردند تا سی و ششمین بهار انقلاب با اقتدار و شکوه بالایی آغاز شود.
حسینی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تشکیل 21 کمیته مختلف، بستر و زمینه را برای حضور چشمگیر و یکپارچه مردم این استان فراهم کرد تا بار دیگر درسی فراموش نشدنی به زورگویان و و ستمگران بدهند.
رییس ستاد دهه مبارک فجر استان زنجان گفت: دیروز اقشار مختلف مردم اعم از خانواده معظم شهدا وایثارگران، روحانیون، هنرمندان، ورزشکاران، بسیجیان و سپاهیان اسلام و مسوولان در مراسم راهپیمایی حضور یافتند تا اتحاد، همدلی و وفاق خود را به رخ دشمنان بکشند که این جای تقدیر و تشکر بسیار دارد.
597/596
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن