تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821083993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه اطلاعات در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روزنامه اطلاعات در یک نگاه تهران – ایرنا – روزنامه اطلاعات در شماره روز پنجشنبه اش پیام رهبر معظم انقلاب به نشست دانشجویی در مشهد با عنوان «کشور با دست پرتوان جوانان آیند های امیدبخش پیش رو دارد» را تیتر یک خود کرده است.


به گزارش ایرنا، در این خبر آمده است: حجت الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، پیام شفاهی رهبرمعظم انقلاب به نشست سراسری اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل را قرائت کرد که به این شرح است: ˈسلام مرا به فرزندان انقلابی ام برسانید و از تلاش های جهادگونه آنان در ترویج و پاسداری از آرمان ها ی امام و انقلاب تشکر کنید و چند نکته را به آنان یادآوری کنید.
تظاهرات گسترده بحرینی ها در آستانه سالگرد انقلاب از دیگر عناوین برگزیده این شماره روزنامه اطلاعات است که در متن آن آمده است: مردم بحرین در منطقه «بلاد القدیم» در فاصله دو روز مانده با سالگرد انقلاب با برپایی تظاهراتی گسترده خواهان یک دولت انتخابی، دستگاه قضایی مستقل و پارلمان با اختیار کامل شدند.
مردم بحرین در این تظاهرات تاکید کردند که نبود عدالت در نظام انتخاباتی بحرین و شیوه توزیع حوزه های انتخاباتی در این کشور با ساده ترین قوانین عدالت انتخاباتی در تعارض است. تظاهرکنندگان تصریح کردند که این کار اراده ملت را نابود و اساس هر کار انتخابی را مصادره و آن را به یک عمل شکست خورده تبدیل می کند. مردم بحرین تاکید کردند که ملت خواهان یک دولت انتخابی، پارلمانی با اختیارات کامل و دستگاه قضایی عادل می باشند.
95 درصد کشور روی گسل است، 15 میلیون نفر در بافت های فرسوده، اخضر ابراهیمی: ژنو 2 تاکنون دستاورد ملموسی نداشته است، برخی خدمات دندانپزشکی و آزمایش ژنتیک مشمول بیمه می شوند، شخصیت های پارلمانی 47 کشور در تهران و سازها از امروز در جشنواره موسیقی فجر می نوازند از دیگر عناوین برگزیده این شماره اطلاعات است.
حماسه علمی همت می خواهد عنوان یادداشت این شماره روز اطلاعات است و گزارشی باعنوان گنجینه نفیس در بنیاد فرهنگی امیر کبیر نیز در صفحه نخست این روزنامه برجسته شده است.
شبس (2) 1346 **1552
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن