تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804564571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه تهران امروز در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روزنامه تهران امروز در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه تهران امروز در شماره روز یکشنبه ˈ سخنان فرمانده معظم کل قوا در دیدار فرماندهان، مسئولان و جمعی از پرسنل نیروی هوایی ارتشˈ را عنوان تیتر نخست خود کرده است.


این روزنامه در این مطلب نوشت: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز شنبه در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، مقوله استقلال و مقابله با قدرت های مداخله گر و سلطه جو را یکی از پایه های اصلی انقلاب اسلامی برشمردند و گفتند: اظهارنظرهای بی ادبانه مقامات آمریکایی برای همه، مایه عبرت است و ملت ایران باید مذاکرات اخیر و صحبت های آمریکایی ها را با دقت نظاره گر باشد. ایشان همچنین با اشاره به اینکه لازمه تامین و حفظ استقلال، موضع گیری صریح و شفاف و بدون پرده پوشی درخصوص مبانی و ارزش های انقلاب اسلامی و خطوط اصلی امام بزرگوار از جمله موضوع آمریکاست، تاکید کردند: راز ماندگاری و استحکام و اقتدار درونی نظام اسلامی، متکی بودن نظام بر ایمان ها، محبت ها و اراده های مردم است و ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال، شعارهای انقلاب را با استحکام فریاد خواهد زد و بار دیگر اقتدار ملی و ایستادگی خود را به جهانیان نشان خواهد داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری در این دیدار که در سالروز بیعت تاریخی فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش با امام راحل در نوزدهم بهمن سال 1357، برگزار شد، فرمانده کل قوا، این حادثه را دارای ابعاد گوناگون و پربرکت خواندند و افزودند: یکی از زوایای بسیار مهم حادثه نوزدهم بهمن، زنده کردن احساس استقلال در نیروی هوایی و سپس ارتش بود، زیرا زمینه ساز روحیه خودباوری و تکیه بر ظرفیت های درونی شد. رهبر انقلاب اسلامی در تبیین مفهوم استقلال، به شیوه های استعمار جدید در استفاده از عوامل وابسته به خود به جای حضور مستقیم در کشورها، اشاره کردند و گفتند: برای مقابله با استعمار جدید علاوه بر مبارزه با استبداد و دیکتاتوری حاکم، باید با قدرت سلطه گر خارجی و حامی این دیکتاتور نیز مقابله کرد زیرا «مبارزه با مستبد و در عین حال سازش با مستکبر» به نتیجه نخواهد رسید.

ˈتوضیحات نایب رئیس شورای نظارت درباره نتایج جلسه شورا ˈ تیتر دوم روزنامه است که در آن می خوانیم: صداوسیما با حاشیه هایی همراه شد که موجب شد اعضای شورای نظارت بر صداوسیما وارد جریان شده و درباره اختلاف رئیس جمهور و رئیس صداوسیما درباره انتخاب مجری اعلام رای کنند. رمضان شجاعی کیاسری نایب رئیس شورای نظارت بر صداوسیما روز گذشته اعلام کرد که این شورا حق را به صداوسیما داده است.
سیدرمضان شجاعی کیاسری نایب رئیس شورای نظارت بر صداوسیما در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به جلسه روز گذشته این شورا برای بررسی نامه سیدعزت الله ضرغامی درباره انتخاب مجریان مصاحبه های گفت وگو محور سران قوا، گفت: «در بخشی از جلسه شورا، اعضا از تاخیری که در پخش مصاحبه رئیس جمهور اتفاق افتاد، اظهار تأسف کردند. آنها معتقد بودند که این اتفاق به هر دلیلی که بوده به دلیل معطل ماندن مردم، رئیس جمهور و آنتن رسانه جمهوری اسلامی ایران، نمی بایست رخ می داد البته اعضا معتقد بودند که نباید تاخیری در پخش مصاحبه رئیس جمهور ایجاد می شد، زیرا این موضوع با منافع ملی در تضاد و تعارض است.»

ˈحذف 5قلم اصلی از سبد معیشت کارگران ˈ عنوان خبر دیگر صفحه نخست این روزنامه است.
در بخشی از این مطلب آمده است: 3.5 میلیون کارگر مشمول قانون کار ماهانه تنها 487هزارتومان دریافت می کنند که برای هر روز کار 16 هزار تومان و برای هر ساعت 2هزارتومان می شود. مقامات کارگری کشور معتقدند افراد شاغل در گروه حداقل بگیر مجبور می شوند دستکم برخی اقلام مهم مورد نیاز زندگی مانند سفر و استراحت، آموزش و تحصیل را به صورت کامل و برخی اقلام مانند خوراک، پوشاک، درمان و مسکن را نیز با حذفیات فراوان و کیفیت پایین داشته باشند. در این میان، نیاز ماهانه یک خانوار کارگری امسال دست کم به یک میلیون تومان افزایش یافته است. خبرگزاری مهر در گزارشی نوشته:هفته گذشته برخی نمایندگان کارگری کشور در نامه ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خط فقر را 2 میلیون تومان اعلام کردند که اساسا مقایسه ای بین حداقل دستمزد فعلی و خط فقر نمی تواند شکل بگیرد چون یک میلیون و 513 هزارتومان اختلاف مشاهده می شود. به این ترتیب می توان گفت حداقل 90 درصد کل مشمولان قانون کار کشور زیر خط فقر زندگی می کنند و دستمزدهای آنها کفاف تامین هزینه های ماهانه خانوار کارگری را نمی دهد. متاسفانه آنچه که به عنوان حداقل دستمزد کارگران خوانده می شود سال ها محل چالش بین کارگران، کارفرمایان و دولت هاست. ایسنا هم در گزارشی نوشت همزمان با ریزش هشت درصدی رشد اقتصادی کشور، تراز مالی خانوارهای شهری و روستایی نیز در اغلب موارد منفی شده به طوری که شیب صعودی درآمدها کندتر و روند افزایش هزینه ها از شتاب بیشتری برخوردار بوده است.
شبد** 3404
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن