تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818867708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنش در آستانه انتخابات ریاست جمهوری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




تنش در آستانه انتخابات ریاست جمهوری خبرگزاری رسا ـ افزایش بیکاری، فقر و ناتوانی دولت در مواجهه با بحران ها در این کشور کاهش محبوبیت حزب مذکور را در پی داشته است.



به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا؛ یورونیوز در خبری گفت: پلیس آفریقای جنوبی برای متفرق کردن هواداران حزب حاکم و مخالفان آنها در مرکز ژوهانسبورگ اقدام به شلیک گلوله های پلاستیکی کرد.
قابل ذکر است با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات سراسری در آفریقای جنوبی، تنش و درگیری میان هواداران و مخالفان حزب حاکم کنگره ملی آفریقا افزایش یافته است.
درگیری میان طرفداران دو حزب پس از آن آغاز شد که گروهی از طرفداران حزب اپوزیسیون اتحاد دموکراتیک در اعتراض به افزایش هزینه ها و بیکاری در کشور تظاهرات کردند.
انتخابات سراسری هفتم ماه مه در این کشور، آزمونی بزرگ برای جاکوب زوما، رئیس جمهوری آفریقای مرکزی و نیز حزب حاکم کنگره ملی آفریقا پس از 20 سال قدرت خواهد بود.
اگرچه برخی پیش بینی ها از پیروزی دوباره این حزب در انتخاب آتی خبر می دهد اما افزایش بیکاری، فقر و ناتوانی دولت در مواجهه با بحران های اخیر در این کشور کاهش محبوبیت حزب مذکور را در پی داشته است./1421/1409/ح



۱۳۹۲/۱۱/۲۳






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن