تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818994260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علم استادان برجسته ایرانی را باید با دانشگاه مجازی به کشور آورد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی: علم استادان برجسته ایرانی را باید با دانشگاه مجازی به کشور آورد اصفهان - ایرنا - رییس منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی گفت: توسعه دانشگاههای مجازی باید در دستور کار دانشگاه آزاد قرار گیرد تا دانشجویان از علم استادان برجسته ایرانی مقیم در دیگر کشورها بهره مند شوند.


به گزارش ایرنا، « رضا امرالهی» روز چهارشنبه در آیین معارفه اش به عنوان نماینده تام الاختیار ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی در استان های اصفهان، یزد و سمنان افزود: بسیاری از ایرانیان با مدارج علمی بالا در دانشگاههای خارج از کشور در حال تدریس هستند.
وی افزود: باید با ایجاد و توسعه دانشگاههای مجازی زمینه انتقال دانش اساتید ایرانی دانشگاههای خارج از کشور به دانشجویان ایرانی را فراهم کنیم.
رییس سابق سازمان انرژی اتمی ایران گفت: چرا باید مردم ما تنها از طریق شبکه های تلویزیونی خارجی شاهد اظهارات علمی این اساتید باشند و زمینه استفاده از دانش آنها برای دانشجویان داخلی فراهم نشود.
وی با بیان اینکه با بسیاری از استادان ایرانی دانشگاههای خارج کشور در ارتباط هستم، تاکید کرد: بسیاری از این استادان برای در اختیار قراردادن دانش و تجربیات خود به دانشجویان داخل کشور از طریق مجازی اعلام آمادگی کرده اند.
امرالهی با اشاره به توانایی ملت ایران در همه زمینه ها اظهار کرد: امروز مفتخر هستیم که ایران در زمینه انرژی هسته ای در جهان به دستاوردهای مهمی دست یافته است.
وی با اشاره به جایگاه بالای ایران در تولید مقالات علمی در جهان، تصریح کرد: مقالات علمی باید کاربردی شود و از روی کاغذ به صحنه اجرا در آید.
استاد دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران خطاب به دانشگاهیان و اساتید دانشگاه، گفت: امروز وظیفه داریم مقالات علمی تولید شده که بر کاغذها حک شده است را اجرایی و دستاوردهای جدیدی برای کشورمان ثبت کنیم.
آیین معارفه « رضا امرالهی » به عنوان رییس دانشگاه آزاد اسلامی منطقه چهار کشور و نماینده تام الاختیار ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی در استانهای اصفهان، یزد و سمنان عصر چهارشنبه با حضور معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری، نماینده پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی و استاندار و نمایندگان مردم اصفهان در مجلس برگزار و از خدمات « مهدی مظاهری» رییس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی منطقه چهار کشور قدردانی شد.
پ / 7132/ 607/ 1539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن