تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803048666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخي خودي‌ها شرايط ذلت پذيري و سلطه را در كشور فراهم مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > یزد زاكاني:
برخي خودي‌ها شرايط ذلت پذيري و سلطه را در كشور فراهم مي‌كنند
يزد - خبرگزاري مهر: دبيركل حزب جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي با تقسيم بندي گروه ها در شاكله نظام سياسي گفت: گروه‌غيرسياسي و بي تفاوت، گروه‌ غيرخودي ها و گروه خودي ها در نظام سياسي تقسيم بندي شده اند اما متاسفانه برخي خودي ها از غيرخودي ها خطرناكترند و شرايط ذلت پذيري و سلطه را در كشور فراهم مي كنند.



به گزارش خبرنگار مهر، عليرضا زاكاني، ظهر چهارشنبه در همايش دانشجويي در دانشگاه يزد اظهار داشت: گروه خودي ها به سه دسته تقسيم مي شوند كه اين سه دسته شامل خودي هاي متقدم، متاخر و ملازم است. وي با اشاره به ويژگي هاي اين سه دسته از گروه خودي ها عنوان كرد: متقدمین کسانی هستند که جلوتر از مقام معظم رهبری حرکت کرده و بیشترین آسیب را به بدنه جبهه انقلاب و وحدت خودی ‌های ملازم وارد می‌ کنند. خودي هاي متاخر زمينه ذلت پذيري را در جامعه فراهم مي كنند وی تصریح کرد: خودی‌ های متاخر نيز کسانی هستند که از ولایت فقیه عقب افتاده‌ اند و الگوی غربی را دنبال می‌ کنند كه این گروه سلطه ‌پذیر هستند و زمینه ذلت ‌پذیری در جامعه به شمار مي روند. دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: خودی ‌‌های ملازم نيز کسانی هستند که با ولایت فقیه همراه هستند و به باورهای انقلاب اعتقاد دارند و این افراد دفاع از مظلومان را برای خود فرض کرده‌ اند و به دنبال ساخت جامعه الگو اسلامی بر اساس الگوی پیشرفت هستند. زاكاني عنوان كرد: در مقابل گروه ‌های خودی باید علاوه بر اینکه از دشمن ‌انگاری پرهیز می ‌کنیم، وحدت هر سه گروه در دفاع از مصالح عمومی را مد نظر داشت و برای دور کردن آنها از غیر خودی ‌ها تلاش کرد. مشكل گروه هاي خودي متاخر و متقدم، مشخص نكردن مرزها با غيرخودي هاست وي تاکید کرد: یکی از مشکلات گروه‌ های خودی متاخر و متقدم، این است که این گروه ‌ها مرزشان را با غیر خودی ‌ها مشخص نکرده‌ اند و گاهي اقدامات خطرناكي انجام مي دهند. زاكاني در بخش ديگري از سخنان خود نيز با اشاره به اينكه اسلام امروز به اشكال مختلف در جهان شناخته شده و هركس تلاش كرده تا چهره‌اي از اسلام به نمايش بگذارد، عنوان كرد: قبل از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، اسلام در ايران، اسلام آمريكايي بود و آمريكايي‌ها ابتدا چهره‌اي متحجر از اسلام به نمايش گذاشتند و سپس به سمت اسلام سكولار سوق پيدا كردند. نماينده مردم تهران در مجلس ادامه داد: در حال حاضر نيز اسلام ديگري در حال توسعه است كه تركيه در حال ترويج آن است و آن اسلام لائيك است كه اين اسلام، به جدايي دين از سياست، گسترش الگوي غربي در جهان اسلامي و ... پرداخته است. وي با بيان اينكه در عربستان نيز اسلام وهابيت و متحجر ترويج شده كه چهره اين اسلام، تعصب، خشونت، ارتباط با كافران، كشتار  و ... است. ايران اسلامي محور ترويج چهره عزيز و رحماني از اسلام است زاكاني بيان كرد: ايران اسلامي نيز اكنون محور ترويج چهره ‌اي ديگر از اسلام است كه اين اسلام، اسلام ناب محمدي (ص) است كه ويژگي آن، دفاع از قرآن و سنت رسول و اهل بيت (ع)، كمك به نيازمندان و مستضعفان و ضعفا و مظلومان جهان است. وي خاطرنشان كرد: خوشبختانه، اسلامي كه توسط ايران اسلامي ترويج مي‌شود و با محوريت اسلام رواج يافته، اسلامي عزيز و رحماني بوده و تاكنون موفق ‌تر و قوي ‌تر از ساير اسلام‌ هاي ساخته فكر و انديشه ديگران پيشرفت داشته است. به گزارش مهر، همايش يك هفته اي بيداري دانشجويي و استحكام ساخت دروني نظام از 19 بهمن ماه آغاز به كار كرده و با برگزاري جلسات نقد و بررسي متعدد، كارگاه هاي آموزشي، سخنراني و ... تا 25 بهمن ماه ادامه دارد. امروز، چهارشنبه، در پنجمين روز از اين همايش، عليرضا زاكاني با موضوع جريان شناسي سياسي استحكام ساخت دروني نظام در جمع دانشجويان در دانشگاه يزد به سخنراني پرداخت.


۱۳۹۲/۱۱/۲۳ - ۱۶:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن