تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803865715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهپیمائی 22 بهمن در کنگان و دشتستان و دشتی/ شیعه و سنی فریاد مرگ بر استکبار سر دادند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر گزارش خبری تصویری؛
راهپیمائی 22 بهمن در کنگان و دشتستان و دشتی/ شیعه و سنی فریاد مرگ بر استکبار سر دادند
بوشهر - خبرگزاری مهر: راهپیمائی 22 بهمن با شکوه بسیار زیادی در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار شد و مردم نیز حضوری گسترده در این راهپیمائی داشتند.



به گزارش خبرنگار مهر، ساحل‌نشینان و دلاورمردان جنوب کشور در استان بوشهر همپای دیگر هموطنان جلوه‌های دیگری از شکوه و عظمت مردمرا آفریدند و حضوری گسترده و مقتدرانه در راهپیمائی 22 بهمن داشتند. نقاط مختلف استان بوشهر صحنه حضور گسترده مردم در این راهپیمائی بود که در این گزارش به روایت حضور گسترده و پرشور مردم کنگان و دشتستان و دشتی در راهپیمائی 22 بهمن پرداخته‌ایم. مرد شهرستان کنگان جلوه‌ای باشکوه از حضور آفریدند عباس تبرکی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان کنگان به خبرنگار مهر گفت: حضور اقشار مختلف مردم شهرستان کنگان در راهپیمایی 22 بهمن 92 و در سی و ششمین بهار انقلاب، شکوهمند و پرصلابت تر از گذشته بود.

وی حضور مردم را نشان دهنده این واقعیت دانست که به رغم گذشت 35 سال از عمر انقلاب شکوهمند ایران، مردم همچنان با نشاط، با امید، با صلابت و قدرت از انقلاب و دستاورهای خون شهدا حمایت می کنند و همچنان در صحنه حضور دارند. فرماندار کنگان افزود: توطئه و تنگناهایی که دشمنان برای مردم ایجاد کرده اند به هیچ وجه باعث نا امیدی و سرخوردگی مردم غیور ایران نشده است. تبرکی خاطرنشان کرد: پیام مردم کنگان اعم از شیعه و اهل سنت در این راهپیمایی به کشورهای حاشیه خلیج فارس این است که مردم با همدلی، وحدت و برادری به دنبال یک آینده روشن هستند و دست دوستی و مهربانی خود را به سوی همه کشورها و به خصوص کشورهای همسایه و مسلمان حاشیه خلیج فارس دراز می کنند.

وی عنوان کرد: مردم ما این اعتقاد را دارند که با همراهی و تعامل با کشورهای مسلمان و همسایه می توان قدرت و عظمت اسلام را یک بار دیگر به منصه ظهور گذاشت. فرماندار کنگان گفت: مردم شهرستان کنگان امروز شادتر از هر روزدیگر در جشن پیروزی انقلاب شرکت کردند. حضور گسترده شیعه و سنی در راهپیمائی 22 بهمن نماینده ائمه جمعه اهل سنت استان بوشهر به خبرنگار مهر گفت: وحدت، انسجام، همبستگی و اخوت همیشه مایه سربلندی، عزت و پیروزی بوده است. محمد جمالی اضافه کرد: ما از ابتدای انقلاب با حضور پر رنگ خود در صحنه های مختلف پیام های دندان شکن خود را به دشمنان این نظام رسانده ایم. به حمد الله حضور مردم در این راهپیمایی نیز پر رنگ بود که در این میان می توان به حضور چشمگیر براداران اهل سنت همپای برادران تشیع نیز اشاره کرد.

نماینده ائمه جمه اهل سنت استان بوشهر اظهار داشت: برای سی و ششمین بار در این راهپیمایی، به دشمنی که تا دندان مسلح است فهمانیم که از حق مسلم خود کوتاه نخواهیم آمد و این موضوع در شعار مردم و قطعنامه قرائت شده در انتهای راهپیمایی نیز مشخص بود. وی اذعان داشت: کشورهایی که در صدد ایجاد اختلاف و تفرقه در میان امت اسلامی ایران هستند باید بدانند که مقام معظم رهبری و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی نه تنها برای مردم ایران بلکه برای همه مسلمانان جهان این پیام را می دهند که وحدت، انسجام، همبستگی و اخوت همیشه مایه سربلندی، عزت و پیروزی بوده است. جمالی تصریح کرد: همانطوری که انقلاب اسلامی ایران نیز با وحدت و انسجام همه آحاد مردم به پیروزی رسید لذا کسانی که طالب پیروزی هستند باید وحدت داشته باشند زیرا که وحدت عامل اصلی پیروزی و سربلندی است. راهپیمایی 22 بهمن با شکوه هر چه تمامتر در خورموج برگزار شد مردم مومن و متدین شهر خورموج با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر دلبستگی خود را به نظام نشان دادند. مردم شهر خورموج همزمان با سراسر کشور یک‌صدا طنین پر شور الله اکبر را سر دادند و نفرت خود را از آمریکا اعلام کردند.

راهپیمایی 22 بهمن که قرار بود راس ساعت 9صبح برگزار شود ولی بدلیل حضور پرشور وزیاد مردم  که در راه مسیر راهپیمایی بودند با دقایقی تاخیر شروع شد تا  دیگر مردم  نیز به  این جمع اضافه شوند. امروز زن، مرد و پیر و جوان حاضر بودند تا دلبستگی خود را به نظام نشان دهند و بگویند تا جان داریم  پشت ولایت ورهبری هستیم و هرگز دست از این کارمان برنمی داریم. راهپیمایان در حالی که پرچم‌های 3 رنگ جمهوری اسلامی ایران و همچنین «لبیک یا خامنه‌ای» را در دست داشتند شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «مرگ بر آمریکا» و ... سر می‌دادند.

یوم‌الله 22 بهمن نقطه عطفی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی است رئیس شورای شهر خورموج در حاشیه این راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یوم الله 22 بهمن نقطه عطفی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی است که با حرکت عظیم مردم در روز 22 بهمن تبلور پیدا کرده است. غلامحسن تیموری افزود: این روز پرعظمت وبزرگ یک نشان دارد وآن این است که مردم ما پشتیبان ولایت فقیه و نظامشان هستند و از دستاوردهای انقلاب با حضور در این جشن ملی و این حماسه به یاد ماندنی پشتیبانی خود را اعلام داشتند و هیمنه پوشالی دشمنان را در هم شکستند.

وی ادامه داد:حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمت اضملال حرکت دشمنان این نظام و انقلاب به منصه ظهور رساندند و حضور قدرتمند ،بزرگ و عزتمندانه در این راهپیمایی برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ورق خورد. تیموری گفت: به عنوان رئس شورا از همه آحاد ملت شریف شهرستان علی الخصوص مردم خورموج تقدیر و تشکر می نمایم وانشاالله  بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم عزیز باشیم. مردم ایران گزینه‌هایی روی میز دارند و هراسی از این تهدیدهای توخالی ندارند رئیس بسیج ورزشکاران سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بسیجان ورزشکار شهرستان دشتی مثل آحاد و گروههای  انقلابی وظیفه خود دانستند برای پشتیبانی و حمایت از ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نمایند.

محمد طلائیان افزود: آنها آمدند با حضور در راهپمایی  به بیگانگان  و در راس آنها دولتهای ظالم آمریکا و اسرئیل بفهمانند که مردم ایران نیز گزینه هایی روی میز دارند و هیچ هراسی از این کشورهای پوچ و توخالی ندارند و مثل 35 سال گذشته پشت سر رهبری محکم ایستاده اند. نوجوان خورموج نیز در گفتگو با خبرنگار مهر گفت:آمده ام تا بگویم رهبر همیشه پشت سرت هستم و به این کارم افتخار می کنم و آمده ام تا نفرت خودم از آمریکای جنایتکار اعلام نمایم. خانمی که همراه با فرزند چند ماه خود در این مراسم حضور داشتند و جواب سوال خبرنگار مهر که چرا با این بچه کوچک شرکت کرده ای گفت:ما باید برای این نظام  و رهبر جان دهیم و اگر نیاز شد این کار خواهیم کرد و امروز با حضور خود در راهپیمایی اتحاد مردم را به گوشش جهانیان خواهیم رساند. در پایان نیز فرماندار شهرستان دشتی در جمع راهپمایان در میدان شهید مهدوی به ایراد سخنرانی پرداخت.  مردم این دیار هیمنه استکبار جهانی را در خلیج فارس در هم شکستند سید علی هاشمی  در جمع راهپیمایان  22 بهمن در شهر خورموج  از حضور با شکوه مردم در این روز تقدیر  وبه نقش مردم دشتی در پیروزی انقلاب اشاره و اظهار داشت: مردم شهرستان دشتی نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و دوران انقلاب اسلامی داشته‌اند.

وی افزود: مردم شهرستان دشتی در خاطراتشان از آیت الله طاهری خرم آبادی ،حجت الاسلام حاج سید موسی ابطحی و شهید میر بهزاد شهریاری صحبت  می کنند  وآن هم بواسطه این است که آنها بین مردم  اتحاد و انسجام می دادند  تا علیه رژیم ستم شاهی حرف بزنند و حمایت خودشان را از حضرت امام(ره) اعلام کنند. هاشمی بیان کرد: زن و مرد دشتی همه مبارز هستند و دیار بلند پرآوازه شهرستان دشتی با جرقه‌های انقلاب اسلامی  با امام خمینی(ره) هم صدا شدند به خیابان‌ها رفتند و از حکومت اسلامی دفاع کردند. وی با اشاره به اینکه  شهیدی که مردم استان و کشور از این شهید به نیکی یاد و با افتخار اعلام  می کنند شهید عاشوری  است این شهید اولین شهید انقلاب اسلامی ساکن این شهرستان  است خاطر نشان کرد: مردم این دیار به 214شهید خود و شهیدان مهدوی و توسلی که هیمنه استکبار جهانی را در آبهای نیلگون خلیج فارس در هم شکستند و شهید ایراهیمی ، شهیدی که در ترویج دین مبین اسلام به صدور انقلاب در فراسوی مرزها غریبانه به شهادت نائل آمد افتخار می‌کنند. هاشمی با اشاره به اینکه در صیانت و پاسداری از نهضت حضرت امام خمینی (ره) دو وظیفه سنگین و سترگ بر عهده ما و شماست، افزود: یکی از این رسالت‌ها تبیین چگونگی این رویداد عظیم و نقش بی‌‌بدیل مردم و امام راحل و دومین وظیفه بیان دستاوردهای نظام و خدمات صورت گرفته توسط فرزندان این ملت در طی این 35 سال است.

وی اضافه کرد: از لحاظ سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و از لحاظ دینی و مذهبی باید از خود پرسید در دوران رژیم ستم شاهی در چه شرایطی بودیم و امروز بحمدالله در چه شرایط و جایگاهی قرار داریم. درپایان مراسم راهپیمایی 22 بهمن خورموج قعطنامه سراسری در هشت ماده قرائت که با تکبیر کوبنده مردم مورد تائید وپشیتبانی قرارگرفت. در حاشیه راهپیمایی نیز مسابقه بزرگ نقاشی با حضور تعداد زیادی از کودکان برگزار شد. راهپیمایی عظیم یوم الله 22بهمن در شهربرازجان مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان دشتستان درسالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با مردم سایرمناطق کشور، شعارهای ضداستکباری وضدصهیونیستی سردادند و بر ایستادگی براصول وارزش های انقلابی تاکیدکردند. حجت الاسلام سیدمهدی موسوی نژاد باقدردانی ازحضور آگاهانه مردم وخلق حماسه بزرگ سیاسی اظهارداشت: امروز مردم به ندای رهبرمعظم انقلاب لبیک گفتند وبا شرکت گسترده در راهپیمایی 22بهمن بصیرت وهوشیاری خود رانشان دادند.

نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی افزود: حضور امت دراین روز پیام های ارزشمندی دارد که مهمترین آن عدم تاثیرگذاری تهدید وتحریم درحضور مردم است.

حجت الاسلام موسوی نژاد گفت: این عده به صورت مکرر دم از نخواستن انرژی هسته ای و وجود مشکلات اقتصادی ومعیشتی دربین مردم می زنند و می گویند چرا ما باید "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسراییل" بگوییم. رئیس فراکسیون نمایندگان استان های جنوبی کشور اذعان داشت: همه باید بدانند که ندای انقلاب، امام (ره) و رهبر معظم ما "مرگ برآمریکا" و "مرگ براسرایی" است وحضورگسترده وعظیم مردم درشهرها وروستاهای مختلف برای سردادن همین شعارها است. این مسئول اضافه کرد: عده ای نمی دانند که مردم ما ازمکتب عاشورا درس گرفته اند وبا شعار "لبیک یا خامنه ای لبیک یاحسین (ع) است" نشان داده اند که هیچ تهدید وذلتی را نمی پذیرند.

وی با اشاره به اینکه حضور دشمن شکن و وحدت آفرین مردم درراهپیایی 22بهمن نشان داد که تحریم ها اثری ندارند، گفت: ملت ایران زبان خشن را نمی پذیرد ودشمنان بدانند با ترساندن جمهوری اسلامی ایران نمی توانند درمنطقه برای خود امنیت ایجادکنند. موسوی نژاد ابراز داشت: مسئولان، خواص و رسانه های داخلی باید هوشیارباشند و از تهدیدها نترسند و به بازماندگان فتنه 88 اجازه ایجاد رعب و ناامیدی دربین مردم را ندهند. عضوکمیسیون انرژی مجلس خطاب به رسانه ها وصاحبان قلم وتریبون دراستان بوشهر نیز تاکیدکرد: مواظب باشید واین شور وشعور مردم را ببینید؛ مطلبی ننویسید که برخلاف آرمان های انقلاب وشهدا باشد وموجب آزردن ایثارگران، جانمبازان ومادران وپدران شهدا شود. عضوفراکسیون روحانیون مجلس درپایان باتاکید براستقامت وایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی خاطرنشان ساخت: مشکل دشمنان ما انرژی هسته ای نیست چنان که درطول انقلاب اسلامی می بینیم هر روز بهانه های جدیدی را مطرح می کنند.

درپایان این مراسم وپس از اجرای سرودهای انقلابی، بیانیه راهپیمایان یوم الله 22بهمن طی 8بند قرائت شد وحاضرین با سردادن شعارهای "الله اکبر" براجرای آن تاکیدکردند.
































۱۳۹۲/۱۱/۲۲ - ۱۶:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن