تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801558811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیروان خسروی در جشنواره موسیقی فجر به صحنه می رود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سیروان خسروی در جشنواره موسیقی فجر به صحنه می رود تهران - ایرنا - سیروان خسروی با اجرای قطعاتی از آلبوم تو خیال کردی بری در بخش پاپ بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر به صحنه می رود .


به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا ، سیروان خسروی موسیقی را از ده سالگی نزد اوی جونیو (استاد ایتالیایی) آغاز و در 16 سالگی در کلاسهای کاوه یغمایی حضور پیدا کرد.
آلبوم نخست وی در سال1384 با عنوان تو خیال کردی بری روانه بازار شد و سپس آلبومهای ساعت 9 در سال 1388 و جاده رویاها در سال 1391 از وی انتشار منتشر شد.
او بارها به عنوان بهترین موسیقیدان و تنظیم کننده موسیقی پاپ در کشور برگزیده شده است.
از جمله این موفقیت ها می توان به دریافت جایزه بخش کارشناسی موسیقی ما در سال 1392، جایزه بخش مردمی موسیقی ما 1392، انتخاب بهترین موزیسین سال 1390 مجله اتفاق نو و هنرمند برتر پاپ در سال 1390 مجله ترانه ماه اشاره کرد.
سیروان خسروی همچنین با خوانندگان مطرح پاپ همچون احسان خواجه امیری، رضا صادقی، زانیار خسروی، بهنام صفوی و شهاب رمضان در زمینه آهنگسازی و تنظیم همکاری داشته است.
سیروان خسروی 27 بهمن در دو نوبت، ساعت 18:15 و 21:30 در برج میلاد به صحنه می رود و قطعات تکرار، آره، امروز می خوام بهت بگم، زندگی همین امروزه، تو خیال کردی بری، بهار من، رسم دنیا، تو اسیری، ساعت 9، دلم گرفته، بارون، چه حالی داره، منو نگاه کن و لحظه های با تو بودن را اجرا می کند.
در این اجرا اشکان آبرون و محمد شفیعی نژاد نوازنده کیبورد، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، حامد حمیدزاده(گیتار باس)، کیان پورتراب(گیتار آکوستیک)، یاشار خسروی(ساکسفون)، میلاد درخشانی (عود) و بردیا امیری (درامز) سیروان خسروی را همراهی می کنند.
بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر 24 بهمن ماه جاری تا یکم اسفند همزمان در تهران و شش استان دیگر برگزار می شود .
فراهنگ (2) ** 9252 ** 1569
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن