تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802607467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم میامی امروز نیز خاری شدند بر چشم استکبار/ مقامات امریکا گزینه های روی میز ایران را ببینند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان مهر گزارش می دهد؛
مردم میامی امروز نیز خاری شدند بر چشم استکبار/ مقامات امریکا گزینه های روی میز ایران را ببینند
میامی – خبرگزاری مهر: مردم شهرستان میامی به همراه دیگر آحاد ملت با حضور پرشور در راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن به میدان آمدن تا ضمن لبیک به ندای رهبر خود امروز نیز خاری باشند در چشمان دشمنان این مرز و بوم.



به گزارش خبرنگار مهر، مردم شهرستان میامی امروز با حضور گسترده در راهپیمایی بزرگ یوم الله 22 بهمن طبق وعده راس ساعت 10 صبح در محل میدان بسیج این شهر حاضر شدند و با غریو فریاد "الله اکبر، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، از تو به یک اشارت از ما به سر دویدن، این همه لشکر آمده / به عشق رهبر آمده، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل" پاسخ یاوه گویی های دنیای استکبار خصوصا مقامات امرکایی را دادند.

مقامات امریکا گزینه های روی میز مردم ایران اسلامی را ببینند امام جمعه موقت میامی در این مراسم ضمن تقدیر از مردم به خاطر حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن و خلق حماسه ای دیگر، گفت: امروز همه ما به وجد آمدیم چون جلوه دیگری از ولایتمداری مردم در معرض نمایش قرار گرفت و باعث تقویت غرور ملی شد.  حجت الاسلام حسن مومنی با تاکید بر اینکه مسئولان باید شکر گذار نعمت بزرگ پشتوانه عظیم ملت باشند و از جان برای آنها مایه بگذارند، تصریح کرد: مقامات امریکا چشمان خود را باید شستشو دهند و گزینه های روی میز ایران اسلامی را بار دیگر ببینند. وی با تصریح بر اینکه امام راحل این نکته را به همه جهانیان نشان داد که سیاست واقعی سیاستی است که برخواسته از دیانت باشد، انقلاب اسلامی ریشه در دین دارد و مردم دیندار از تهدید و گزینه های روی میز امریکا ترسی ندارند، ما هرگز لحظه ای رهبری و انقلاب خود را رها نخواهیم کرد. امام جمعه موقت میامی گفت: پرچم ایران اسلامی همیشه سرفراز بوده است و امروز با حضور گسترده مردم ایران این پرچم و اقتدار بار دیگر نمایان تر شد. مومنی خاطرنشان کرد: هر 22 بهمن، فتح یک قله پیشرفت، همدلی، اقتدار و صلابت ملت ایران است. همه خود را متعهد به حفظ دستاوردهای انقلاب می دانیم فرماندار شهرستان میامی نیز که در کنار دیگر اقشار مردم در این راهپیمایی حضور داشت در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تاکید بر اینکه همه خود را متعهد به حفظ دستاوردهای انقلاب می دانیم، اظهار داشت: امروز حضور گسترده مردم نشان داد که هیچ گاه و در هیچ زمانی مردم از آرمانهای بزرگ امام و انقلاب اسلامی دست نخواهند کشید. احمد قاضی تصریح کرد: یوم الله 22 بهمن امسال اوج همبستگی و اقتدار ایرانی را به جهانیان نشان داد. وی گفت: مردم نشان دادند که تهدیدات دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی بی اثر بوده و این مردم با خدای خود معامله کرده اند و تمام گزینه های روز میز نمی ترسند، پس سران کوته فکر امریکا عاقلانه فکر کنند و از تخیلات خارج شوند و واقعیات را با چشمان باز ببینند.

مردم با حضور گسترده در راهپیمایی تکلیف خود را در قبال خون شهدا ادا کردند مدیر آموزش و پرورش شهرستان میامی نیز در این گفتگو با تاکید بر اینکه مردم با حضور گسترده در راهپیمایی گوشه ای از تکلیف خود را در قبال خون شهدا ادا کردند، تصریح کرد: در بهمن 57 نصرت اعجاز آمیز اسلام بر کفر غلبه کرد و کاخ ظلم و ستم فرو ریخت. عباس صائمی همه امروز آمدن تا نامشان را در تاریخ شگفتی های ایران پهناور ثبت کنند گفت: امروز مردم نشان دادند که ایران اتحاد و همدلی خود در همه دوران به رخ دشمنان کشیده و این رمز موفقیت و پیروزی آنان بوده است. وی خاطرنشان کرد: مردم ایران بعد از انقلاب اسلامی باور کردند که تکالیفی بر عهده آنها نهاده شده که حضور گسترده در این مراسم بزرگ تکلیف بزرگ بود. مدیر آموزش و پرورش شهرستان میامی گفت: انقلاب اسلامی ایران با همه دشمنی های غرب و شرق راه خود را پیموده و امروز بر قله افتخارات دنیا ایستاده است. پشتوانه مردمى نظام اصلى ‏ترین سرمایه کشور است مسئول پایگاه نیروی مقاومت بسیج حجاب میامی نیز در این گفتگو با بیان اینکه مردم ایران بارها نشان داده اند که در تمام مراحل طول عمر انقلاب همگام با آن بوده اند و این مهم پشتوانه اصلی نظام است، گفت: حضور مردم در این راهپیمایی با مشت های گره کرده و گام های استوار بار دیگر به دنیا فهماند که ایران و ایرانی با صلابت و استوار است. فاطمه آهنگران با اشاره به اینکه امروز دنیا  شاهد جشن ملی ملت ایران است تصریح کرد: این بزرگترین جشن تولد است. وی تصریح کرد: حضور حماسى و با شکوه امروز مردم میامی، نماد حضور ملت مقاوم ایران در پاسدارى از ارزش‏ها و آرمان‏هاى والاى انقلاب اسلامى و دستاوردهاى آن و نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمى نظام به‏عنوان اصلى‏ترین پشتوانه و سرمایه کشور است.

شهدا راه خود را آگاهانه انتخاب کردند محسن عابدیان یک جوان حاضر در این مراسم نیز با بیان اینکه بنده همه ساله در این مراسم بزرگ که نشانه همبستگی ایران است شرکت کرده ام، گفت: حضور گسترده و همیشگی ما به نسل آینده خواهد گفت که در این دوران از هیچ عملی برای دفاع از آرمان های امام و انقلاب کوتاهی نکرده ایم. وی گفت: حضور مردم در این مراسم انسجام، تعهد، وفاداری، وحدت و دفاع مردم از ولایت این یادگار بزرگ امام را نشان می دهد. مرتضی نوروزپور برادر شهید علی اکبر نوروز پور نیز در این راهپیمایی با اشاره به اینکه شهدا راه خود را آگاهانه انتخاب کردند و در این راه با افتخار و صلابت گام نهادند، گفت: امروز هم وظیفه ماست تا گام های ما در راه اقتدار انقلاب اسلامی در این مسیرها برداشته شود و فردا شرمنده هیچ یک از شهدا نباشیم. وی گفت: در سی و پنج سالگی انقلاب اسلامی مردم با این حضور نشان دادند که هرچه دشمن نقشه جدید برای از بین بردن این انقلاب می کشد همه نقش بر آب است و تازمانی که این حضور باشد دشمن هیچ کاری نخواهد کرد. مردم روستاهای شهرستان میامی از جمله مناطق کالپوش، فرومد، کوهان، بکران، محمدآباد و ... نیز صبح امروز با حضور گسترده خود باردیگر دفاع از انقلاب اسلامی و آرمانهای امام راحل را به دنیا یادآور شدند.






















۱۳۹۲/۱۱/۲۲ - ۱۳:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن