تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803088532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا هنوز ملت ایران، جوان ایرانی و رمز ماندگاری ایران و انقلاب را نشناخته است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان حجت الاسلام مغیثی:
آمریکا هنوز ملت ایران، جوان ایرانی و رمز ماندگاری ایران و انقلاب را نشناخته است
نهاوند-خبرگزاری مهر: امام جمعه شهر نهاوند با اعلام اینکه در خلق حماسه بزرگ 22 بهمن امسال نهاوند همه قشرهای و گروه های مختلف مردم نقش داشتند، گفت:آمریکا هنوز ملت ایران، جوان ایرانی و رمز ماندگاری ایران و انقلاب را نشناخته است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی روز سه شنبه در جمع با شکوه و حماسی راهپیمایی 22 بهمن مردم شهر نهاوند در چهارراه هلال احمر اظهار داشت: راهپیمایی هرسال 22 بهمن ملت ایران یک پیام مهم دارد و آن این است که ملت ایران می خواهند پرچم این انقلاب را به نسل جوان و نسل سوم انتقال دهند. حجت الاسلام مغیثی افزود: 35 سال پیش وقتی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و حمایت ملت ایران به پیروزی رسید جهان بین دو ابرقدرت شرق و غرب تقسیم شده بود. وی ادامه داد: حضرت امام با شعار نه شرقی نه غربی و با اتکا بر قدرت و ایمان مردم و توکل بر خداوند انقلاب اسلامی را بنا کرد و دست چپاولگران و جنایتکران شرق، غرب،  انگلیس و رژیم صهیونیستی را از ایران برای همیشه کوتاه و قطع کرد. امام جمعه نهاوند عنوان کرد: در سال های 58 و 59 دشمنان انقلاب که همه چیز خود را در ایران از دست رفته می دیدند با مسلح کردن گروه های ضد انقلاب و منافقین شروع به خرابکاری، ترور و بمب گذاری در نقاط مختلف ایران کردند و قصد داشتند در سیستان، کردستان و آذربایجان با شعار خودمختاری به انقلاب شکوهمند ایران اسلامی ضربه بزنند. حجت الاسلام عباسعلی مغیثی بیان داشت: در چنین شرایطی و در حالیکه بسیاری از دلسوزان و یاران و مسئولان انقلاب در مورد آینده انقلاب نگران و دغدغه داشتند امام راحل با قاطعیت بیان کردند این انقلاب خواهد ماند تا به صاحب اصلی آن امام زمان(عج) تحویل داده شود. حجت الاسلام مغیثی افزود: انقلاب اسلامی ماند و روز به روز با صلابت تر و مقدرتر شد تا امروز که در تمام معادلات و تصمیم گیری های مهم جهانی و بین المللی بدون مشورت و حضور ایران انجام پذیر نیست. وی گفت: نشان قدرت و عزت ایران امروز در مذاکرات ژنو برای جهان مشخص شده است که در یک طرف ایران مقتدر و در طرف دیگر پنج کشور قدرتمند جهان قرار دارند تا در برابر خواسته های برحق ملت ایران تمکین کنند. امام جمعه شهر نهاوند گفت: امروز دشمنان بعد از شکست و روسیاهی و ذلت در مرحله نظامی و تحمیل جنگ هشت ساله علیه ملت و کشور ایران تنها راه نابودی ایران را جدا سازی نسل سوم و جوان ایران را انقلاب و اسلام عنوان کرده اند. حجت الاسلام عباسعلی مغیثی اظهار داشت: دشمن برنامه ریزی کرده است که فکر جوان ایرانی را عوض و جوان متعهد و مومن و انقلابی ایران را با هویت و اصل خویش بیگانه کند اما به طور یقین در این راه هم شکست خواهد خورد. حجت الاسلام مغیثی با اشاره به اینکه آمریکا هنوز ملت ایران، جوان ایرانی و رمز ماندگاری ایران و انقلاب را نشناخته است گفت: انقلاب ملت ایران برگرفته از مکتب اهل بیت(ع) و قیام سرخ عاشورا و نهضت حسینی است که در برابر ظلم و ستم و زور تا سر حد جان مقاومت و ایستادگی می کند. فرماندار شهرستان نهاوند نیز گفت: مردم شهر نهاوند امروز با خلق این حماسه بزرگ و بی نظیر بار دیگر ثابت کردند ادامه دهنده شایسته ای برای گروه ابوذر و شهدای انقلاب نهاوند هستند. مجتبی مولوی اظهار داشت: اين حضور از سال‌هاي گذشته چشمگيرتر و پررنگ‌تر است و اين نشان از هوشياري و بصيرت ملت ايران دارد. مولوی گفت: ملت ایران به کوری چشم آمریکا همچنان برپای حاکمیت ولایت ایستادگی کرده و با تبعیت محض از ولایت فقیه راه را بر توطئه های دشمنان می بندند. وی افزود: انقلاب اسلامی انقلاب فرهنگی و نه کودتای کارگری بود لذا در طول 35 سال گذشته نظام اسلامی با تکیه بر حاکمیت الهی و مردم سالاری دینی بساط استعمار و استعمارگران را برچیده است.


۱۳۹۲/۱۱/۲۲ - ۱۳:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن