تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803157467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب ملت ایران کلیه معادلات دشمنان بویژه آمریکا را در منطقه برهم زد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

انقلاب ملت ایران کلیه معادلات دشمنان بویژه آمریکا را در منطقه برهم زد شهر ری- ایرنا- با سرنگونی رژم شاهنشاهی و پیروزی ملت ایران در بهمن 57، تمامی معادلات دشمنان بویژه دولت ایالات متحده آمریکا در دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده به یکباره نقش بر آب و به هم ریخت.


در مدت سی و چهار سال گذشته از این دسته سخنان در باب انقلاب شکوهمند ملت ایران بسیار از سوی امام راحل، رهبر معظم انقلاب و مسوولان و دست اندرکارن کشور به گوش جان شنیده ایم، اما همانطور که طی این سالها مشاهده شده دشمنان یک لحظه از توطئه چینی علیه ملت ایران دست بر نبوده و لذا تا جایی که لازم باشد در این باب هر روز نیز سخنی گفته شود، باز هم کم است.
به فرموده امام راحل ˈاستکبار جهانی از ملت ایران سیلی محکمی خورده و درصدد جبران آن است و ما باید همیشه آماده باشیم تا از خود دفاع کنیمˈ ، رهبر معظم انقلاب نیز در این خصوص سخنان گوهر بار بسیاری دارند در یکی از دیدارهای خود با اقشار مختلف مردم فرمودند ˈ دشمن را نباید دستکم گرفت چرا که آنان با برنامه ریزهای وسیعی که انجام داده اند منتظر بازشدن روزنه ای در میان ملت هستند تا تهاجمات خود را خود عملی سازند.ˈ
حال با نگاهی اجمالی به این مطالب و کسب آگاهی در زمینه رفتار شناسی و اهداف شوم دشمنان، به خوبی می توان گفت که ملت ایران طی این سالها همواره نشان داده نه تنها از حرکت انقلابی خود در رسیدن به اهداف بلند امام راحل دست نکشیده بلکه برای خنثی کردن تمامی برنامه های استکبار اقدامات مناسبی با رهنمود های رهبری تا بدین لحظه بکارگرفته است.
کارشناسان ارشد علوم سیاسی و نظریه پرداز در باب بیداری اسلامی در گفت و گو با ایرنا در این زمینه بیان داشت: استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی توان خود را برای به زانودرآوردن ملت ایران و نظامی اسلامی بکار گرفت و با همکاری سازمان اطلاعاتی و جاسوسی خود (سیا) طرحی در این خصوص به مورد اجرا گذاشت.
ˈمصیب سلطانیˈ اظهار داشت: مبارزه با شیعیان که جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای اسلام ناب و مذهب تشیع در جهان محسوب می شود، در واقع نقطه آغازین طرح های براندازی استکبار علیه شیعه در تمام نقاط این کره خاکی قرار گرفت.
وی گفت: ماجرا از این جا شروع شد که در آمریکا کتابی به نام ˈ desolate theology aplan devide andˈ که در آن مصاحبه مفصلی از دکتر ˈمایکل برانتˈ عضو سابق بخش شیعه شناسی سیا، منتشر شد.
سلطانی افزود: در این مصاحبه، برانت از اسرار تکان دهنده ای پرده برداشته که در جریان اتهام کارکنان سیا به فساد مالی به طور ناخود آگاه اعتراف کرد در این سازمان مبلغ 900 میلیون دلار برای سازماندهی مبارزه با شیعیان اختصاص یافت.
این کارشناس علوم سیاسی بیان داشت: مایکل برانت که مدتی طولانی در این بخش فعالیت داشت، چندی پیش به خاطر فساد مالی از کار بر کنار شد و او نیز از باب انتقام جویی خیلی از اسرار محرمانه را بر ملا ساخت.
خلاصه ای از مصاحبه دکتر مایکل برانت را با هم می خوانیم:
ˈانقلاب 1979 ایران ضربه های اساسی به سیاست ما در حاکمیت کشور های اسلامی وارد ساخت. پس از ناکامی ما در چند سال اول انقلاب برای کنترل آن و رشد روز افزون بیداری اسلامی و گسترش دامنه نفرت علیه غرب و ظهور اثرات جوش و خروش انقلابی در شیعیان کشورهای مختلف بالاخص لبنان، عراق، کویت، بحرین و پاکستان، مقامات بلند پایه سیا دور هم جمع شدند.
در این جلسات نماینده سرویس مخفی مشهور انگلیس mix نیز شرکت داشت، زیرا انگلیس تجربه وسیعی در مطالعه روی کشورها را دارد. در این نشست ها نتیجه گیری شد که انقلاب ایران فقط نتیجه طبیعی سیاست های شاه نبوده است، بلکه در باطن عوام و حقایق دیگری نیز وجود دارد که محکم ترین آن عوامل، یکی رهبری سیاسی توسط مرجعیت دینی شیعی و دیگری شهادت امام حسین (ع) نوه پیامبر اسلام (ص) در 1400 سال پیش است.
حادثه ای که قرن هاست شیعه به یاد آن با غم و اندوه بی نهایت عزاداری می کند. این دو محور است که شیعه را از سایر مسلمان فعال تر و متحرک تر می سازد.ˈ
مایکل برانت می گوید: در این نشست ها تصویب شد که برای مطالعه اسلام شیعه و برای برنامه ریزی و کار بر روی این پروژه یک شعبه جداگانه و مستقلی تاسیس و نخستین بودجه چهل میلیون دلاری برای آن اختصاص یابد.
این عضو سابق سیا سپس مراحل پروژه را چنین بیان می کند: 1- جمع آوری اطلاعات 2- اهداف کوتاه مدت با تبلیغات علیه شیعه و راه اندازی آشوب های بزرگتر شیعه و سنی، بدین معنی که باید آنها را با اکثریت سنی، درگیر کرد تا توجه شان از آمریکا منحرف شود 3- اهداف دراز مدت پایان کار تشیع با عمل بر اساس اهداف دراز مدت 4- طبق نقشه در فاز اول محققینی به تمام جهان شیعه اعزام شدند.
دکتر برانت می گوید: بعد از تحقیقات میدانی و جمع آوری اطلاعات در مورد شیعیان همه کشورها، این نتایج بدست آمد: مراجع شیعه سر چشمه اصل قدرت این مذاهب اند. آنان همیشه با تاکید به اصول شیعه، به شدت از آن محافظت و صیانت می کنند، در تاریخ طولانی تشیع، هیچ وقت با حاکم غیر اسلام بیعت نکردند و با وی دست دوستی ندادند.
این عضو سابق سیا در مصاحبه خود می افزاید: به علت فتوای یک مرجع وقت یعنی آیت الله شیرازی، انگلیس نتوانست داخل ایران شود.
بزرگترین مرکز علمی شیعه در عراق بود و چون ˈصدام حسینˈ علیرغم به کارگیری تمام توان خود و سعی و کوشش فراوان نتوانست آن را بخرد، مجبور به بستن آن شد.
وی تصریح می کند: این در حالی است که مراکز دیگر علمی در جهان همیشه با حاکم وقت همراهی کرده اند. ببینید جایی مثل قم در مرکز ایران، تخت شاهنشاهی را برچید و اکنون نیز پنجه در پنجه آمریکای ابر قدرت، زورآزمایی می کند. در لبنان نهضت ˈآیت الله موسی صدرˈ ، ارتش انگلیس، فرانسه و اسرائیل را مجبور به فرار کرد. امروز نیز حزب الله لبنان بزرگترین مزاحم اسرائیل (رژیم صهیونیستی) در طول تاریخ تاسیس آن دولت به شمار می رود.
مایکل برانت در مصاحبه خود می افزوید: ما از همه این مطالعات به این نتیجه می رسیم که رودرویی مستقیم با شیعه زیانبار و امکان پیروزی در آن بسیار کم است. بنابراین باید به کارهای پشت پرده ای روی آورد و به جای اصل قدیم انگلیسی ها ˈتفرقه بینداز و حکومت کنˈ اصل دیگری تحت عنوان ˈتفرقه بینداز و نابود کنˈ را پیش گرفت.
وی اظهار می دارد که با این برنامه ها پیش بینی می شود که در مرحله نهایی، صدای اعتراض شیعه ها علیه مرجعیت بلند شود تا آنجا که در سال 2010 میلادی دیگر مرجعیت یا به عبارت دیگر مرکزیت اقتدار شیعه (جمهوری اسلامی ایران) که تا کنون سد اصلی جلوی دولتمردان آمریکا بوده به وسیله خود شیعیان پایان یابد.
سلطانی گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها منادی استقلال و آزادی و عدم وابستگی به استکبار شرق و غرب سالهاست که در تیر راس دشمنان قرار دارد و در این رهگذر تاکنون طرح های بی شماری از سوی دشمنان برای سرنگونی ملت ایران بکار رفته که تمامی آنها با درایت و آگاهی رهبری، مردم و مسوولان نظام، پاسخ مناسبی به آنان داده شده است.
1724/1417/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن