تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802703230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطیب جمعه قم:آمریکا هنوز ملت ایران را نشناخته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خطیب جمعه قم:آمریکا هنوز ملت ایران را نشناخته است قم - ایرنا- خطیب جمعه قم در واکنش به اظهارات معاون وزیر خارجه آمریکا گفت: برای آمریکا متاسفیم که ملت ایران را هنوز نشناخته است و نمی داند که ملت ایران در برابر دشمنان هتاک، هرگز تن به ذلت نخواهد داد.


به گزارش ایرنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری درخطبه های نمازجمعه این هفته قم گفت: معاون وزیر امور خارجه آمریکا در سخنانی سخیف می گوید صف های طولانی برای دریافت سبد کالا ناشی از پول هایی است که ما به ایران برای کمک به فقرا دادیم، این حرف سخیف است ولی ما هم نباید کاری کنیم که بهانه دست دشمنان هتاک دهیم.
وی ادامه داد: در دهه فجر نباید بهانه دست دشمنان بدهیم، آنها جسور و هتاک هستند و ملت ما را هم نشناخته اند.
وی ادامه داد: جای تعجب است که برخی می گویند با سلطه گران نمی شود درگیر شد، بله ما هم سر درگیری با کسی نداریم ولی در برابر آنها نیز تسلیم نمی شویم و تن به ذلت هم نخواهیم داد.
حسینی بوشهری افزود:ما نباید به گونه ای سخن بگوییم که دشمنان حالت تهاجمی به خود گرفته و سخنان آنگونه ای را بر زبان جاری کند، البته برای مقامات آمریکا متاسفیم که ملت ایران را هنوز نشناخته اند.
خطیب جمعه قم ادامه داد: وزیر خزانه داری امریکا نیز در جای دیگر کشورها را تهدید می کند که با ایران رابطه تجاری نداشته باشند، این در حالی است که بسیاری از کشورها علاقمند به ارتباط با ایران هستند ولی امریکا مانع می شود و باید بگوییم ˈمرگ بر این آمریکاˈ.
خطیب جمعه قم در ادامه سخنان خود گفت: ایمان مردم ایران به خداوند متعال، بصیرت و دشمن شناسی آنها و مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان باعث پیروزی انقلاب بوده و این عوامل نیز رمز بقا و اقتدار نظام ما نیز خواهد بود.
حسینی بوشهری اظهار داشت: هویت انقلاب اسلامی بر اساس اسلام و مردم شکل گرفته است به این معنا که مردم به اسلام پیوسته و اسلام نیز به ملت ما عزت داده است.
وی گفت: باید ایستادگی و مقاومت خود در برابر دشمنان را جهت دفاع از آرمان های انقلاب افزایش دهیم.
وی همچنین با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: 22 بهمن هم در بعد سلبی و هم ایجابی دستاوردهایی از جمله از بین بردن رژیم ستم شاهی مورد حمایت غرب و شرق و تجلی شعار نه شرقی و نه غربی در دوران دوقطبی بود.
حسینی بوشهری اظهار داشت: 22 بهمن در بعد ایجابی نیز نظام اسلامی را بر اساس آموزه های دینی بنا کرده و به تمام مسلمانان جهان نیز عزت بخشید و امروز از برکت انقلاب اسلامی، اسلام، شیعه و نظام جمهوری اسلامی محبوب هستند.
وی ادامه داد: آنچه باعث شده امام راحل به این همه توفیقات بزرگ برسد به خاطر آن نبود که امام یک سیاستمدار بزرگ بود بلکه امام در کنار بعد سیاسی در ابعاد معنوی، توسل و توکل به خداوند متعال، راز و نیاز و مناجات نیز سرآمد بودند.
حسینی بوشهری اظهار داشت: قدرت معنوی امام راحل به گونه ای بود که زمانی که رژیم طاغوت حکومت نظامی اعلام کرده، ایشان مردم را به خیابان ها دعوت کردند و زمانی که بسیاری مخالف بازگشت ایشان از پاریس به کشور بودند حضرت امام برای سفر به کشور و آغاز انقلاب لحظه ای درنگ نکردند.
وی ادامه داد: امام راحل و انقلاب اسلامی خودباوری و عزت را به کشور بازگرداندند.
وی همچنین با اشاره به بارش سنگین برف در استان های شمالی از مسوولان خواست برای مقابله با حوادث طبیعی همیشه آمادگی خود را حفظ کنند.
وی همچنین رحلت حضرت فاطمه معصومه (س)را تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: عبادات فراوان، محدثه و شافی بودن از مهمترین ویژگی های آن حضرت بود و زائران و مجاوران کریمه اهل بیت تنها به زیارت خشک و خالی بسنده نکنند بلکه باید ضمن پیمان بستن با آن بانوی بزرگ، ایشان را الگوی خود قرار دهند.ک/2
7401 / 380/ 675
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن