تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819459784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیداری اسلامی ملت های جهان از دستاوردهای بزرگ انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فجر92، حماسه وحدت و امید بیداری اسلامی ملت های جهان از دستاوردهای بزرگ انقلاب است گناوه- ایرنا- فرماندار گناوه گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی دستاوردهای شگرف و بزرگی در ابعاد داخلی و خارجی برای کشور به دنبال داشت که بیداری اسلامی در ملت های جهان از مهم ترین آن است.


به گزارش ایرنا، غلامعلی حبیبی منش دراجتماع راهپیمایان در مصلای جمعه این شهر افزود: درهر نقطه جهان که سخن از استقلال، آزادی و مبارزه با نظام سلطه است، برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است.
وی اظهارکرد: انقلاب اسلامی برای اولین بار در جهان توانست ابهت و قدرت غرب و شرق را در هم شکند و پوشالی بودن آنان را برای جهانیان ثابت کند.
وی گفت: امروز می بینیم به برکت انقلاب اسلامی، ندای استقلال طلبی و آزادی خواهی علیه استکبار و دیگر ایادی در سراسر جهان در حال گسترش است.
فرماندار گناوه، احیای مکتب اسلام، رسیدن به خودباوری، استقلال، معنویت طلبی، پیشرفت درعرصه های مختلف از دیگر دستاوردها و برکات انقلاب و نظام است.
وی با بیان این که ،استکبارجهانی و قدرت های دیگر جهان از قدرت اسلام به وحشت و هراس افتاده اند، گفت: دشمنان بدانند که نمی توانند جلوی پیشرفت و عظمت و اقتدار ایران اسلامی را که به لطف پروردگار و زیرسایه رهبری و درسایه وحدت و انسجام ملت به دست آمده، بگیرند.
حبیبی منش افزود: در برهه کنونی همه آحاد جامعه با وحدت کامل پشت سر رهبر و مسوولان از آرمان ها و ارزش های انقلاب جانانه دفاع خواهند کرد.
فرماندار گناوه از حضور گسترده و پرشور مردم مبارز و نستوه این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد و افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر آمریکا گزینه روی میز دارد، ملت ایران باحضور حداکثری خود در 22 بهمن همه گزینه های استکبار را خنثی خواهند کرد که بخوبی مردم به ندای رهبر لبیک گفتند و دل ایشان را شاد کردند.
در پایان راهپیمایی قطعنامه سراسری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قرائت که با مشت های گره کرده و فریادرسای تکبیر و خامنه ای رهبر راهپیمایان تایید شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد. ک/2
637/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن