تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818843916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم شهرستان گناوه به ندای رهبر معظم انقلاب قاطعانه لبیک گفتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مردم شهرستان گناوه به ندای رهبر معظم انقلاب قاطعانه لبیک گفتند گناوه- ایرنا- مردم غیور و ولایتمدار شهرستان گناوه باحضور پرشور وگسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به ندای رهبر معظم انقلاب قاطعانه لبیک گفتند.


به گزارش ایرنا، مرزنشینان دیار جنوبی کشور همگام با دیگر امت اسلامی باحضور حداکثری و در صفوفی متحد و منسجم، با سردادن شعارهای انقلابی، یک بار دیگر وفاداری خود را نسبت به آرمان های والای امام راحل، شهدا و دستاوردهای شکوهمند انقلاب به اثبات رساندند.
مردم همیشه درصحنه گناوه با شعور سیاسی بالا و مشت های گره کرده و گام های استوار، اقتدار و اتحاد و انسجام ملی را در سی وپنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به جهانیان به نمایش گذاشتند.
پاسخ هر گزینه روی میز، مرگ بر آمریکای اسلام ستیز، رمز بقای انقلاب، پیروی از امامت امت است، شعارملت ما پیروی از رهبری است، همدلی و اتحاد حافظ این کشور است، ما ذوالقار حیدریم، فدائیان رهبریم، راه امام و شهدا زنده است، نهضت ما همیشه پاینده است، شعار کوبنده و یکصدای راهپیمایان بود که در فضای گناوه طنین انداز شد.
راهپیمایان همچنین با سردادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و منافق فتنه گر جواب قاطعی به یاوه گویی استکبار جهانی دادند.
در مسیر راهپیمایی برنامه های مختلف فرهنگی وهنری اجرا شد.
آتش زدن پرچم آمریکا و نماد استکبار، برپایی نمایشگاه و ایستگاه پنجه خونین، گمشدگان تاریخ، کاریکاتور، آمریکا در کلام امام (ره) و رهبری، صلواتی، سلامت و نقاشی از برنامه های اجرا شده در مسیر راهپیمایان بود.
راهپیمایان پس از عبور از مسیرهای تعیین شده در مصلای جمعه برای آیین های پیش بینی شده حضور یافتند.
شهرستان گناوه با بیش از 90 هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر قراردارد. ک/3
637/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن