تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803005714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امروز همه آمده اند/ جمهوری اسلامی؛لایک


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فجر92، حماسه وحدت و امید امروز همه آمده اند/ جمهوری اسلامی؛لایک تهران - ایرنا - در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقشار مختلف مردم حضور دارند و با پلاکاردها و دست نوشته های مختلف حمایت خود را از جمهوری اسلامی ایران نشان می دهند.


به گزارش خبرنگاران ایرنا ، امروز همه ایرانیان آمده اند تا بار دیگر با آرمان های امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاقی دوباره کنند.22 بهمن ماه از دیدگاه ایرانیان روز سپاس به درگاه خداوند رحمان است که به این ملت استقلال و آزادی را عطا کرد.
امروز پرجم های ایران در دستان پیر و جوان بوده و با ندای لبیک یا خامنه ای در راستای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خیابان ها آمده اند.
مادرانی که کودکانشان را در کالسکه به این راهپیمایی عظیم مردمی برای ساختن ایران فردا آورده اند و دسته های موسیقی نیروهای نظامی در خیابان آزادی که نوستالژی آهنگ های روزهای ابتدای انقلاب را در اذهان عمومی بار دیگر زنده می کند، هر یک از زیبایی ویژه ای برخوردار است.
غرفه های فرهنگی مختلف حاصل دستاوردها و فعالیت های سازمان ها، نهادها و مدارس دخترانه و پسرانه در طول مسیر راهپیمایی به وفور دیده می شود.

** خبرنگاران و عکاسان خارجی
حضور خبرنگاران و عکاسان بی شمار خارجی که تمامی لحظات این حماسه ملی ایران را در چشمان شیشه ای دوربین های خود ثبت کرده و به جهانیان نشان می دهند، نیز دیدنی است.
در طول مسیر راهپیمایی سربندهای ˈمن انقلابی ˈ که یکی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است را می توان به وفور بر پیشانی جوان انقلاب اسلامی در این راهپیمایی مشاهده کرد.
غرفه های مختلف فرهنگی نیز امروز در مسیر راهپیمایی مردم تهران قرار دارد که یکی از آنها با عنوان غرفه کودکان دانشمندان هسته ای ایران پذیرای کودکان و نوجوان زیادی است.
یکی از پلاکاردهای جالب دستنوشته دو دختر جوان به زبان انگلیسی بود که روی آن در کنار کلمه جمهوری اسلامی از واژه لایک استفاده شده که به نوعی استفاده از ادبیات فضای مجازی در بیان علاقه خود به انقلاب و نظام را نشان می دهد.
** باراک اوبا هم به راهپیمایی آمد
یکی از راهپیمایان نیز با ساخت آدمکی به شکل مقوایی تصویر باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا را نشان داده اند که در یک دست آن آبنبات و در دست دیگرش پرونده هایی است که روی آن نوشته پرونده های هسته ای ایران ، این آدمک توجه بسیاری از راهپیمایان را به خود جلب می کند .
در میان راهپیمایان پسران نوجوانی نیز دیده می شوند که تی شرت هایی برتن دارند که در آن تصویر امام (ره) و رهبر معظم انقلاب چاپ شده و در طول خیابان در حال حرکت هستند.
در مسیر راهپیمایی جوانان سازمان بسیج شهرداری تهران به چشم می خورند که پلاکاردهایی را در دست دارند و در آن به دو زبان انگلیسی و عربی نوشته شده «ما مشتاق گزینه های روی میز هستیم» که اشاره به سخنان مقامات آمریکایی مبنی بر تهدیدات نظامی آنها است.
در دستان برخی از راهپیمایان نیز پلاکاردهایی با آرم سازمان انرژی اتمی دیده می شود که بر روی آن نوشته مربوط به این که ایران هشتمین کشور هسته ای جهان است دیده می شود.

** حضور کودکان و نوجوانان پرشور
کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشور بخش زیادی از جمعیت پر شور راهپیمایان تهرانی را شامل می شوند ، آنها به همراه پدران و مادران خود و با دردست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی ایران و حمل تصاویری از رهبر معظم انقلاب اسلامی در راهپیمایی حضور یافتند.
راهپیمایان پرچم هایی با مضمون ما برای نبرد بزرگ آماده ایم، ما مشتاقان گزینه های روی میز هستیم، برخیز که فجر انقلاب است و مرگ بر آمریکا در دست دارند.
بسیاری از غرفه های مربوط به دستاوردهای 35 ساله جمهوری اسلامی ایران و غرفه های مرتبط با فناوری علمی کشورمان در مسیر راهپیمایی به نمایش گذاشته شده است.
راهپیمایان هم اکنون در حال راهپیمایی به سمت میدان آزادی برای استماع سخنان رییس جمهوری کشورمان است.
فراهنگ **9187**1883**7261**9132**9173**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن