تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803199850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور پرشور جوانانی که هندسه سیاسی ذهنشان با آرمان های انقلاب گره خورده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فجر 92، حماسه وحدت و امید/ حضور پرشور جوانانی که هندسه سیاسی ذهنشان با آرمان های انقلاب گره خورده است تبریز - ایرنا - با وجود گذشت سی و پنج سال از طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی نسل جدید با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند هندسه سیاسی ذهشان با آرمان های بلند انقلاب 57 گره خورده و این ازتوهمات دشمن است که جوان امروز را خالی از آرمان های انقلاب می پندارد، به طور یقین پی خواند برد که جوان ایرانی همواره به دنبال زنده کردن آرمان هاست...


به گزارش خبرنگار ایرنا، امروز نیز همچون سال های گذشته دختران و زنان این مرز و بوم با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب، با شور و اشتیاق فراوان در این راهپیمایی حضور یافته اند تا در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با آرمان های امام راحل تجدید میثاق نمایند.
زنان و دختران همچون گذشته پا به پای مردان حضوری گسترده در این راهپیمایی دارند، مادران به همراه فرزندان در بغل یا همراه خود در این مراسم به یاد ماندنی شرکت کرده اند تا به جهانیان نشان دهند که زنان ایرانی همچنان نسبت به انقلاب و حفظ آرمان های آن متعهد بوده و همواره برای دفاع از آنها در صف نخست ایستاده اند.
دختر 17 ساله ای که حضور در راهپیمایی امروز را محلی برای ابراز خشم خود از سیاست های خصمانه سردمداران امریکایی می داند، در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: حضور جوانان و نسل جدید پا به پای جوانان دهه 50 در این حماسه عظیم نشان می دهد که پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده ایم و با جان و دل از آن حمایت می کنیم.
مهسا افزود: با اینکه سال های اولیه انقلاب را درک نکرده ام، اما برگزاری هر ساله این مراسم شکوهمند و حضور نسل جدید انقلاب در آن نشان از پاسداری از آرمان های انقلابی پدران و مادران مان دارد.
وی تاکید کرد: دشمنان باید بدانند جوانان امروز همچون جوانان دهه 50 در صحنه حضور دارند و جان بر کف آماده اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب بوده و از تمامیت ارضی کشور دفاع می کنند.
پیرزنی سوار بر ویلچری که نوه 20 ساله اش آن را حرکت می داد، به خبرنگار ایرنا گفت: هرگز روزهای پرشور انقلاب را از یاد نمی برم، روزهایی که همه ملت ایران یکپارچه نوای مرگ بر شاه و مرگ بر امریکا را سر می دادیم.
فاطمه نقی زاده که با یادآوری روزهای انقلاب اشک شوقی بر چشمانش جاری شد، با لبخندی که بر دل می نشست ادامه داد: 22 بهمن، نماد ناکامی تهدیدهای نظامی و تحریم های اقتصادی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: ملت انقلابی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی محکم و استوار ایستادند و اینبار نیز به رغم تحمیل تحریم های ناجوانمردانه که علیه آنان تحمیل می شود، با اطاعت از ولایت فقیه و لبیک گویی به فرامین ولایت پشت سر مقام عظمای ولایت خواهند ایستاد.
وی اظهار کرد: زنان و دختران ایران اسلامی با حضور گسترده خود در این راهپیمایی این پیام را به جهانیان مخابره می کنند که همچنان حافظ آرمان های انقلاب و جان بر کفان فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و از نمایندگان کشورشان در مذاکرات هسته ای حمایت قاطع خواهند کرد.
مادری که با دو کودک پنج و 9 ساله خود در این راهپیمایی حضور دارد نیز اظهار کرد: هرساله در این راهپیمایی همراه با همسر و فرزندانم حضور پیدا می کنم تا با آرمان های امام راحل تجدید میثاقی کرده باشم و کودکانم را با آرمان های آن امام بزرگوار آشنا کنم.
مریم آذری با اشاره به تبلیغ های منفی دشمنان و عوامل استکبار برای دلسردی مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان بدانند این تحریم ها و تهدیدها ما را از صحنه بیرون نمی کند.
وی تاکید کرد: دشمنان نظام بدانند جوانان امروز اگر احساس کنند آرمان های انقلاب مورد تهدید و هجمه دشمن قرار گرفته همانند جوانان زمان جنگ تحمیلی و پر انرژی تر از آنها به جنگ با دشمن می روند.
6120/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن