تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819200159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهروندان آستارایی با حضوری پرشور سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب را جشن گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهروندان آستارایی با حضوری پرشور سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب را جشن گرفتند آستارا ـ ایرنا ـ جمع کثیری از شهروندان آستارایی با حضوری پرشور در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، امام جمعه شهرستان آستارا شنبه شب در آیین جشن انقلاب شهرستان آستارا گفت: انقلاب اسلامی ایران به ملت دیندار و ولایی ایران اسلامی شکوه و عظمت داد.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا با اشاره به اینکه آزادی و آزادگی ملت از دیگر نتایج درخشان انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران است ، افزود: مردم ایران اسلامی در دوران انقلاب و پس از پیروزی انقلاب نیز همواره با شعار ˈهیهات من الذّلهˈ دشمنان را در رسیدن به آرزوهای خود ناکام گذاشته اند.
وی اضافه کرد: ایستادگی و صبر ملت که برگرفته از ایمان و اخلاص حقیقی بود ، مردم را با ولایت در راه رسیدن به یک هدف همراه کرد.
امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی درس ایستادگی در برابر زورگویان مستکبر را به نیکی به سایر ملت های آزادیخواه جهان دادند ، اظهار کرد: بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی ایران این امر را به اثبات رساند که باید با سران استکبار با ادبیات مخصوص خودشان صحبت کرد.
حجت الاسلام حافظ نیا گفت: ایستادگی در برابر تمامی فشارها در طول 34 سال گذشته از ملت ایران، ملتی مقاوم ساخته است که توان مبارزه و ایستادگی در برابر تمامی ظلم ها را دارند.
وی با بیان اینکه مرزبندی خودمان را با دشمنان باید به صورت دقیق و هوشیارانه حفظ کنیم ، افزود: همه ما مدیون نظام و انقلاب اسلامی هستیم و باید در راستای حفظ آن عاشقانه و خالصانه با عمل به وظایف و تکالیف خودمان تلاش کنیم.
سرپرست اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آستارا نیز در ادامه این آیین با تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر ، افزود: عزت و استقلال این نظام مرهون جانفشانی های شهداست.
نعمت یاورپور انجام وظیفه در چارچوب قانون را باعث پیشرفت و توسعه در ابعاد مختلف اقتصادی و اجتماعی خواند و اضافه کرد: جوانان سرمایه های این انقلاب محسوب می شوند که بایستی در راستای برطرف ساختن مشکلات این قشر تلاش شود.
وی با اشاره به چشم انتظاری مردم برای اتمام پروژه 900 واحدی مسکن مهر آستارا اظهار کرد: انتظار داریم در دولت تدبیر و امید با همکاری تمامی مسوولان پروژه مسکن مهر هر چه سریعتر تکمیل و با قیمت مناسب در اختیار اقشار ضعیف و بدون مسکن جامعه قرار بگیرد.
به گزارش ایرنا ، این آیین که با همکاری اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آستارا برگزار شد ، استاد اکبر اکسیر به شعرخوانی پرداخت و اجرای نمایش کمدی از دیگر بخش های این آیین بود.
شهرستان آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.ک/3
7105 / 535 / 695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن