تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819534583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور در راهپیمایی 22 بهمن دفاع از مواضع سیاسی انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اصفهان/
حضور در راهپیمایی 22 بهمن دفاع از مواضع سیاسی انقلاب است
نماینده ولی فقیه وامام جمعه کاشان گفت: شکرانه نعمت پیروزی انقلاب اسلامی حضور همگانی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و دفاع از مواضع سیاسی انقلاب است.



آیت اله عبدالنبی نمازی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در کاشان گفت: ملت غیور، فهیم، مقاوم و بصیر ایران می توانند مواضع انقلابی خود را علیه طاغوتیان با شرکت باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان نشان دهند. وی پیروزی انقلاب اسلامی را غلبه خون بر شمشیر و پیروزی مستضعفان بر مستکبران دانست و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی بر کفر یک معجزه الهی بود. به گفته وی، روز پیروزی انقلاب اسلامی و پایان حیات نظام طاغوت بود. عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه ایرانیان با حضور در راهپیمایی می توانند سخن خود را به دنیا اعلام کنند افزود: 22 بهمن روز تقویت جمهوری اسلامی است که در این روز هیچ کس به جز کسانیکه بیماری و عذر عدم حضور دارند نباید در خانه بماند. آیت اله نمازی در ادامه با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی از لحاظ محاسبات ظاهری و دنیایی غیر قابل تصور بود افزود: زمانی که این پیروزی رخ داد شاه به عنوان حافظ منافع غرب و آمریکا از اعتبار افتاد و جایی برای ماندن در ایران نداشت. وی آغاز مبارزات معمار کبیر انقلاب اسلامی با طاغوت را از سال 1340 یادآورشد و گفت:امام خمینی(ره) بعد از فوت آیت اله بروجردی برای احیای اسلام ،احکام و معارف دینی و مبارزه با بدعت ها و منکراتی که نظام طاغوتی در ایران در حال رشد و توسعه داشت فعالیت خود را آغاز کرد. به گفته وی،امام راحل بعد از 14 سال که به ترکیه و نجف تبعید شد مبازه با شاه ملعون را همچنان ادامه داد تا اینکه ملت نیز یکپارچه قیام کردند. امام جمعه کاشان سیاست و اعتدال امام خمینی(ره) را خاطرنشان کرد و گفت:با این رویه آمریکا فهمید که شاه امکان دفاع ندارد و شاه نیز احساس کرد جایی برای ماندن در ایران ندارد برای همین فرار را بر قرار ترجیح داد.
انتهای پیام/ز






تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن