تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818761850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس مردم را به حضور در راهپیمایی 22بهمن فراخواند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس مردم را به حضور در راهپیمایی 22بهمن فراخواند تهران - ایرنا- بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای مردم ولایتمدار ایران اسلامی را به شرکت باشکوه در راهپیمایی 22 دعوت کرد.


به گزارش ایرنا به نقل از اعلام روز یکشنبه روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، در ابتدای این بیانیه آمده است، در تاریخ هر کشوری روزهایی درخشان و سرنوشت سازی هست که موجب بالندگی و افتخار مردم آن سرزمین می باشد و یوم الله 22 بهمن در تاریخ ایران اسلامی یکی از آن روزهای حماسه آفرین و افتخارآمیز است.
بنیاد مزبور در ادامه بیانیه خود ضمن تبریک و بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، این حماسه را مایه ارتقا و توسعه بینش و بصیرت مردم کشورمان در سطح جهان توصیف کرد و افزود: امروز جهانیان بیش از پیش به قدرت الهی اسلام پی برده اند و بر همین اساس است که با تمام تجهیزات و امکانات خود( مادی، فکری و نیروی انسانی) به مقابله با پیشرفت و توسعه پرتو درخشان این نیروی فراگیر الهی می پردازند که نمونه های بارز آن را امروز در بیداری اسلامی دیگر کشورها شاهدیم.
در بخش دیگری از بیانیه بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آمده است : علاقه مندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مقابله با تهدیدات و زیاده خواهی های دشمنان و شرایط حساس منطقه ای و بین المللی از جمله دلایل شرکت گسترده مردم کشورمان در راهپیمایی 22 بهمن امسال است.
در ادامه این بیانیه آمده است: ملت برخاسته از مکتب و فرهنگ عاشورا بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن با حماسه آفرینی های خود دنیا را با شگفتی مواجه کرده و نشان خواهد داد که وحدت و اتحاد آنها با توجه به تمام تحریم ها، تهدیدات و فتنه های دشمنان هر روز محکم تر از گذشته شده و استقلال کشور و انقلاب اسلامی و میراث گرانبهای حضرت امام راحل را با اعتقاد قلبی و عملی خود پاس می دارند.
در پایان بیانیه مزبور آمده است، بنیاد حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بار دیگر از مردم ایران اسلامی، اقشار و گروهها و اصناف دعوت می کند تا با شرکت آگاهانه در این اجتماع و راهپیمایی باشکوه به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای عزیز ( مدظله العالی) لبیک گفته و اقتدار و وحدت ملی خود را با فریاد و بانگ رسای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به جهانیان نشان دهند و مشت محکمی بر دهان مستکبران و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران بکوبند.
اجتمام**م.د**1436
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن