تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818994977




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور 10 هزار کارت هوشمند بیمه سلامت برای روستائیان اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان مشاوری در گفتگو با مهر:
صدور 10 هزار کارت هوشمند بیمه سلامت برای روستائیان اصفهان
اصفهان - خبرگزاری مهر: معاون بیمه درمان سلامت استان اصفهان گفت: در چند سال گذشته نزدیک به 10 هزار کارت هوشمند بیمه سلامت برای روستائیان اصفهان صادر شد.



فرهاد مشاوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کارت هوشمند طرحی است که به جای دفترچه بیمه به بیمه شده‌ها اختصاص می‌یابد. وی بیان داشت: کارت هوشمند بیمه سلامت به بیماران خاص استان از جمله دیالیزی‌ها، هموفیلی‌ها، تالاسمی‌ها و ام اس هم اختصاص یافته است.

معاون بیمه درمان سلامت استان اصفهان با اشاره به اینکه صدور کارت هوشمند در راستای ایجاد پرونده الکترونیکی بیمار است، ابراز داشت: از طریق کارت هوشمند بیمه سلامت برای تمام افراد می‌توان از سبقه سلامتی و بیماری اشخاص با هر بار مراجعه به پزشکان مطلع شد.

وی یادآور شد: در آینده نزدیک سعی شده کارت هوشمند بیمه به تمام مردم اصفهان اختصاص یابد.

 مشاوری با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل‌های کشور در سال آینده تعرفه پزشکان بسیار کاهش یافته، بیمه‌ها کارآمدتر می‌شود، ادامه داد: بودجه‌ بیماران خاص در سال آینده از 200 میلیارد تومان به 400 میلیارد رسیده و این در حالی که 20 درصد هزینه داروهای این بیماران کاهش یافته است.

معاون بیمه درمان سلامت استان اصفهان ادامه داد: افرادی که مشکل مالی داشته باشند به جای پرداخت 171 هزار و 600 تومان برای یکسال که 85 هزار و 800 تومان در قالب بیمه ایرانیان واریز می‌کند با دریافت نامه‌ای از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان می‌توانند با 26 هزار تومان بیمه سلامت شوند.

وی یادآور شد: تعداد کل بیمه‌شدگان سلامت در اصفهان به یک میلیون و 460 هزار نفر می‌رسند.
 


۱۳۹۲/۱۱/۲۱ - ۱۲:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن