تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818865243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو طرح صنعتی در شهرک صنعتی حسن رود انزلی بهره برداری شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همزمان با دهه فجر دو طرح صنعتی در شهرک صنعتی حسن رود انزلی بهره برداری شد انزلی - ایرنا - همزمان با سالگرد انقلاب اسلامی، دو طرح صنعتی با حضور استاندار گیلان ، رییس سازمان صنعت معدن تجارت گیلان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در بندرانزلی مورد بهره برداری قرار گرفت .


به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، شرکت خزر منبع تولید کننده دیگ های بخار ، دیگ های آبگرمکن و انواع مبدل های حرارتی با 77 میلیارد ریال سرمایه گذاری در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع با سه هزار و 200 متر مربع ساختمان و 22 نفر اشتغالزایی افتتاح شد.
این شرکت از 11 میلیارد ریال تسهیلات اداره صنعت معدن تجارت انزلی برای فعالیت استفاده کرد .
در این واحد تولیدی سالانه یک هزار عدد دیگ آبگرم فولادی و 900 دستگاه مبدل تک لوله ای این دیگ ها تولید می شود .
شرکت تعاونی بسته بندی محصولات کشاورزی سه گل گیلان نیز با 15 میلیارد ریال سرمایه گذاری شامل شش میلیارد ریال تسهیلات جهاد کشاورزی و دو میلیارد ریال تسهیلات اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در شهرک صنعتی حسن رود مشغول به فعالیت شد.
این شرکت با 14 نفر اشتغالزایی سالانه یک هزار و 750 تن انواع حبوبات، چای ، ادویه جات ، غلات ، خشکبار را بسته بندی می کند .
استاندار گیلان در مراسم افتتاح این شرکت ها با تاکید بر لزوم توجه به صنایع پاک ، صنایع فناوری نوین و صنایع فراوری محصولات کشاورزی تولیدی در استان گفت : باید به کیفیت محصولات تولیدی به منظور قابل رقابت بودن در بازار داخلی و همچنین استانداردهای لازم برای صادرات توجه شود .
ˈ محمدعلی نجفی ˈ خاطرنشان کرد : با توجه به شرایط نیروی انسانی تحصیلکرده و فرهنگ بالای استان، واحدهای صنایعی موجود در گیلان باید بکوشند به برندهای مهم در بازار تبدیل شوند.ک/2
620/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن