تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818987674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاور بنیاد شهید: با دم مسیحایی امام(ره) انقلاب به ثمر نشست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشاور بنیاد شهید: با دم مسیحایی امام(ره) انقلاب به ثمر نشست تهران- ایرنا- مشاور بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور آزادگان ضمن گرامی داشت یوم الله 22 بهمن، اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران با دم مسیحایی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به ثمر نشست.


ˈعبدالله کریمیˈ روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود:22 بهمن سرآغاز یک تغییر همه جانبه در ملت ایران بود که توسط مردی از سلاله نیکان صورت گرفت و اگر این دم مسیحایی برخاسته از دیانت نبود، این تغییر صورت نمی گرفت.
کریمی با بیان این که سه عامل رهبری، ایمان و اتحاد ملت، منجر به پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شد، ادامه داد: انقلاب اسلامی واقعه کم نظیری بود و بجز چند صباحی در دوران پیامبر اکرم (ص) و امامت حضرت علی (ع)، مقطعی در تاریخ وجود ندارد که در آن حکومت دینی آشکارا ایجاد شده باشد.
وی ایثار را از جمله عوامل اصلی پیروزی اتقلاب عنوان کرد و افزود: مردم با روحیه ایثارگری ، روحیه جهادی و علاقه، این انقلاب را رقم زدند.
کریمی با بیان این که انقلاب اسلامی، انقلابی منحصر به فرد در جهان است؛ اظهارداشت: انقلاب های دنیا معمولا پس از 10 تا 15 سال به فراموشی سپرده می شوند اما امروز شاهدیم در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چه شور و هیجانی در آحاد مختلف مردم برای حضور در یوم الله 22 بهمن وجود دارد.
وی با بیان این که انگیزه مردم ازاین حضور الهی است و روح مبارزه طلبی آنها با استکبار جهانی منجر به فعالیت گسترده ملت و حضور میلیونی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن می شود، افزود: امروز مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به رغم وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی برای حضور در این راهپیمایی ابراز تمایل کرده اند و فردا (سه شنبه) شاهد حضور حداکثری آنها در دفاع از آرمان های امام (ره)، انقلاب و شهیدان خواهیم بود.
مشاور بنیاد شهید یادآورشد: یکی از خصلت های ملت ایران این است که اگر دشمنان با آنها با زبان تحقیر سخن بگویند، با حضور گسترده خود در صحنه پاسخ محکمی به یاوه گویی های آنها خواهند داد و انسجام و اتحادشان در برابر آنها نظیر حضور در راهپیمایی 22 بهمن پر رنگ ترخواهد شد.
کریمی خاطرنشان کرد: ملت ایران در دوران انقلاب نشان داد که قادر است یک رژیم تا بن دندان مسلح 2500 ساله را به ذلت بنشاند و در دوران دفاع مقدس نیز ثابت کردند با در اختیارداشتن کمترین سلاح ، اما با ایمان و روحیه ایثار و شهادت بالا بر تمام قدرت های دنیا که علیه ایران متحد شده بودند، پیروز شود.
وی ضمن گرامی داشت یوم الله 22 بهمن ابراز امیدواری کرد که مردم ایران اسلامی بار دیگر با غیرتمندی تمام در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت کرده و دشمنان را بیش از پیش مایوس کنند.
اجتمام(4)1880**1478
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن