تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819800723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح بزرگ آیه های تمدن در استان اردبیل برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح بزرگ آیه های تمدن در استان اردبیل برگزار می شود اردبیل - ایرنا - مسوول علمی سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل گفت: طرح بزرگ آیه های تمدن با اجرای برنامه های مکمل آموزشی در این استان برگزار می شود.


ناهید فیروزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانش آموزان ممتازی که علاقمندند در بین بهترین های علمی باشند می توانند در طرح بزرگ آیه های تمدن ثبت نام کرده ، به مدت شش سال بورسیه شوند و از خدمات آموزشی رایگان بهره مند گردند.
وی گفت: طرح آیه های تمدن با اجرای برنامه های مکمل آموزشی سهم بزرگی در موفقیت تحصیلی دانش آموزان ایفا می کند.
وی افزود: این طرح در پایه های تحصیلی پایین تر ، ارتقای معدل و ارتقای سطح تحصیلی دانش آموزان و کسب نمرات بهتر را در پی دارد و در پایه های پایانی دبیرستان ، کسب رتبه های برتر (یک تا سه رقمی) در کنکور سراسری همراه با قبولی در رشته های برتر دانشگاه های مرجع را برای دانش آموزان به دنبال دارد.
وی اظهار کرد: در این طرح از بهترین و برجسته ترین دبیران و مشاوران کشوری مناسب ترین کتب و قوی ترین آزمون های پیشرفت تحصیلی استفاده می شود و اردوی ویژه برای پایه چهارم دبیرستان با حضور بهترین اساتید و مشاوران در ایام نوروز در تهران برگزار می شود.
وی گفت: دانش آموزانی که در سال جاری در پایه ششم ابتدایی مشغول به تحصیل
می باشند و معدل نیم سال اول آنها 19.5 یا خیلی خوب است و دانش آموزان پایه های هفتم تا اول دبیرستان با معدل 19 و دانش آموزان سال دوم و سوم دبیرستان با معدل 18 می توانند در این طرح شرکت کنند.
وی افزود: آزمون مبنا (تعیین سطح) ویژه دانش آموزان پایه ششم ابتدایی فعلی برای ورود به طرح به شرط قبولی در آزمون مبنا بوده و آزمون این دانش آموزان در تاریخ 93.2.4 به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
فیروزی گفت: آزمون تکمیل ظرفیت نیز برای پایه های هفتم تا سوم دبیرستان در تاریخ 93.2.4 به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود تا بر اساس آن دانش آموزان واجد شرایط شناسایی و جذب طرح شوند.
وی از علاقمندان خواست برای ثبت نام در این طرح با هزینه ثبت نام برای تمام پایه 20 هزار ریال تا 15 اسفند ماه سال جاری به واحدهای بسیج دانش آموزی مدارس ، مدرسه محل تحصیل و یا پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانش آموزی به آدرس www.ardebil.beest.ir مراجعه کنند.
594/530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن