تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820336136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسب مقام نخست قهرمانی تکواندو بانوان منطقه 2


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
کسب مقام نخست قهرمانی تکواندو بانوان منطقه 2
رئیس اداره ورزش شهرداری منطقه 2 از قهرمانی بانوان، کسب مقام سوم مسابقات بسکتبال و کسب مقام سوم مسابقات کبدی محلات در دهه فجر خبر داد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران فرزین قاسم زاده با اشاره به اینکه شهرداری منطقه 2 همزمان با سی‌وپنجمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی برنامه‌های فرهنگی و تفریحی ورزشی را ویژه کارکنان و شهروندان در دستور اجرا قرار دارد افزود: تیم فوتسال کارکنان منطقه 2 توانست به جام روابط عمومی مناطق 22گانه راه یابد و در 4 گروه برتر قرار گیرد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: برگزاری مسابقات فوتسال 4 جانبه بین نواحی در مجموعه ورزشی آیدین نیکخواه بهرامی، مسابقات دارت کارکنان در نواحی نه گانه منطقه 2، مسابقات تنیس روی میز و طناب کشی در مجموعه ورزشی آیدین نیکخواه بهرامی ویژه کارکنان منطقه در دهه فجر برگزار شد و همچنان درحال برگزاری است. 

فرزین قاسم زاده در ادامه بیان داشت: در چند جمعه متوالی ویژه برنامه تفریحی در بوستان ستارخان برگزار شد که با مسابقات طناب کشی، بدمینتون، روپایی سعی شد فضای شاد و مفرحی برای شهروندان ایجاد شود. همچنین اعزام شهروندان به توچال از دیگر برنامه‌های ورزشی در دهه فجر است. 

رئیس اداره ورزش منطقه دو تهران در پایان اظهار داشت: کسب مقام سوم مسابقات کبدی محلات، کسب مقام سومی بسکتبال ویژه دهه فجر، کسب مقام قهرمانی بانوان در مسابقات بسیج از افتخاراتی است که بسیج منطقه 2 از آن خود کرد و سازمان فرهنگی ورزشی همچون سنوات گذشته با نصب غرفه ویژه فرهنگی و ورزشی در مسیر راهپیمایی باشکوه 22 بهمن برنامه‌های متنوعی را برای شهروندان به اجرا بگذارد. 

انتهای‌پیام/  








تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن