تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818976119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بر پایی ایستگاه فرهنگی شرکت توزیع برق تهران بزرگ در روز 22 بهمن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بر پایی ایستگاه فرهنگی شرکت توزیع برق تهران بزرگ در روز 22 بهمن تهران - ایرنا - شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با بر پایی ایستگاه فرهنگی در جشن بزرگ گرامیداشت آرمانهای اصیل انقلاب حضور خواهد یافت.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ این غرفه فرهنگی در راستای نهادینه سازی و اشاعه فرهنگ اصلاح الگوی مصرف برق با مشارکت شبکه پنج سیمای جمهوری اسلامی ایران (شبکه تهران) در خیابان آزادی - دانشگاه صنعتی شریف، بعد از کوچه آران جنب بیمه آسیا، استقرار یافته است.
بر اساس این گزارش، ارائه بسته های فرهنگی و توزیع بروشور از سوی روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و همچنین اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده با هنرنمایی گروه ˈرنگین کمانˈبرای کودکان و نوجوانان از جمله برنامه های پیش بینی شده در این غرفه است.
اقتصام**1053**1594
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن