تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819170372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم بر ادامه حیات طیبه انقلاب اسلامی، ثابت قدم و مصمم هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مردم بر ادامه حیات طیبه انقلاب اسلامی، ثابت قدم و مصمم هستند رشت - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس 22 بهمن را یادآور وحدت، همدلی و یکپارچگی ملت ولایتمدار و سرافراز ایران دانست و گفت: دشمنان باید بدانند مردم قدردان ایران اسلامی بر ادامه حیات طیبه انقلاب اسلامی، ثابت قدم و مصمم هستند.


ˈناصر عاشوریˈ روز دوشنبه با تبریک فرارسیدن سی و ششمین طلیعه پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توکل به خداوند قادر و توانا ، اطاعت از رهبری و ولایت فقیه، پشتیبانی و حضور آگاهانه و با ایمان مردم در صحنه های گوناگون از ابتدای پیروزی انقلاب و در 35 سال از عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی از عوامل موثر پیروزی این ملت شهیدپرور در عرصه های مختلف بوده است.
وی بیان داشت: 22بهمن از مناسبت هایی است که همه مردم با سلایق مختلف کنار همدیگر قرار می گیرند تا از انقلاب اسلامی و آرمان ها و ارزش های والای امام راحل، شهیدان والامقام و منویات مقام معظم رهبری دفاع کنند.
وی حضور باشکوه و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه تاکید مجدد آنان بر آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و تجدید عهد و میثاق با رهبری انقلاب دانست و اظهار کرد: ملت غیور و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز 22 بهمن، یکبار دیگر به دشمنان این مرز و بوم می فهمانند که این ملت تا پای جان پشتیبان نظام اسلامی، آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری است.
نماینده مردم فومن و شفت در خانه ملت ادامه داد: ملت غیور ایران اسلامی به خصوص استان گیلان به طور قطع همانند سنوات گذشته با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز 22 بهمن حمایت ها و پشتیبانی های خود را از انقلاب اسلامی به گوش جهانیان خواهند رساند.
عاشوری تصریح کرد: تداوم راه روشن بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در پیروی و تبعیت از وصی شایسته اش مقام معظم رهبری تجلی پیدا می کند بنابراین ملت ایران با هوشیاری و بصیرت در هر شرایطی پشتیبان و حامی هستند تا بنا به فرموده امام راحل، ˈپشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد.ˈ
وی امام راحل را احیاگر سیره اهل بیت (ع) و عامل استقلال و عزتمندی ملت ایران اسلامی نامید و یادآور شد: امام خمینی(ره) با اراده و توکل به خدا ، تاسی از قرآن کریم و بهره مندی از قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سرنوشت ملت را تغییر و ایران اسلامی را در مسیر صلاح و رستگاری قرار داد و استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی را به ملت شریف هدیه داد.
عاشوری ادامه داد: آرمان ها و اهداف امام خمینی(ره) پس از گذشت 35 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، به یک الگو در سراسر دنیا به خصوص جهان اسلام تبدیل شده از این رو تشریح و تبیین اندیشه های آن بزرگوار برای تمامی اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان ضروری است.
وی بیان کرد: انقلابی که امام خمینی (ره) آغازگر آن بود و با پشتیبانی همه جانبه ملت ایران آن را به پیروزی رساند؛ به مقدمه ای برای بیداری اسلامی در جهان تبدیل شد و تمام انقلاب های منطقه برگرفته از اهداف و اندیشه های امام راحل است.
وی تاکید کرد: افتخار، استقلال و سربلندی امروز ملت ایران اسلامی در دنیا مرهون آرمان ها و اندیشه های امام راحل است و دهه فجر فرصتی مغتنم برای تبیین این اندیشه های بلند برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) برای اقشار مختلف جامعه است.
شهرستان های فومن و شفت در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان با مردمانی که بیش از 600 شهید تقدیم نطام کرده و بیشترین درصد مشارکت در برگزاری همه انتخابات ها را داشته اند، در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف عمران و آبادانی و .... به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی توسعه یافته اند و این روند هر سال شتاب مضاعفی به خود می گیرد.ک/3
7294/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن