تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803212267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفیت سردخانه ای استان از میانگین کشور بیشتر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار خراسان رضوی: ظرفیت سردخانه ای استان از میانگین کشور بیشتر است مشهد- ایرنا - استاندار خراسان رضوی گفت: ظرفیت سردخانه ای استان برای نگهداری و ذخیره مواد غذایی پنج درصد بیشتر از میانگین کل ظرفیت سردخانه ای در کشور است.


به گزارش ایرنا، ˈمحمد حسین فروزانمهرˈ روز دوشنبه در مراسم افتتاح سردخانه نیک سرمای شرق در مشهد، افزود: کل ظرفیت سردخانه ای خراسان رضوی 150 هزار تن است که با افتتاح فاز نخست سردخانه مزبور این ظرفیت به 160 هزار تن می رسد.
وی بیان کرد: اکنون فاز نخست این سردخانه افتتاح شده که در طرح توسعه و افتتاح فاز دوم آن، 10 هزار تن دیگر به ظرفیت سردخانه ای خراسان رضوی افزوده خواهد شد.
وی گفت: سهم خراسان رضوی در بخش صنایع کل کشور 18 درصد است و در بخش تولید محصولات کشاورزی، زراعی و دامی می تواند زنجیره مواد غذایی را کامل کند.
استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: 13 درصد ارزش افزوده استان متعلق به بخش صنعت است که با توجه به مزیت های نسبی موجود در منطقه درصدد افزایش این سهم هستیم.
فروزانمهر افزود: اقداماتی نیز در زمینه رفع آلایندگی برخی صنایع در خراسان رضوی نیز انجام گرفته و بزودی صنایع پاک جایگزین آنها در استان خواهند شد تا ارزش افزوده قابل توجهی برای منطقه به همراه داشته باشند.
وی با تبریک فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بعد از 35 سال نهال انقلاب به درخت تنومندی تبدیل شده است و نظام جمهوری اسلامی را در همه عرصه ها به یک نظام قدرتمند مبدل ساخته است.
فروزانمهر افزود: از ابتدای انقلاب استکبار با جنگ، تهدید، تحریم و تروریسم سعی در از بین بردن حاکمیت دینی در ایران داشت که خوشبختانه با مرجعیت دینی و مردم فداکار تاکنون نظام در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به موفقیتهای چشمگیری دست یافته است.
وی بیان کرد: ایران در شرایط سخت اقتصادی با اتکا به توانمندی مدیران و تولیدکنندگان و ظرفیت های داخلی دیگر توانست مدیریت مطلوبی داشته باشد و در حوزه سیاست داخلی و خارجی نیز به پیشرفت هایی دست یابد.
وی اظهار داشت: اوج موفقیت ایران در عرصه سیاست داخلی روی کارآمدن دولت تدبیر و امید با حداکثر آرا بود و دولت نیز با برنامه های هدفمند و در چارچوب قانون، استفاده از تمام ظرفیتهای داخلی را در اولویت قرار داد.
نماینده عالی دولت در خراسان رضوی گفت: راهبرد نظام در مذاکرات ژنو و موفقیت در عرصه سیاست خارجی نیز در طول دولت تدبیر و امید نیز مانع از تضعیف جایگاه جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی شد.
فروزانمهر با بیان اینکه باید قدر نظام جمهوری اسلامی را دانست، گفت: مذاکرات ژنو 2 نیز که مانع از حضور ایران در آن شدند، نیز دستاوردی برای سوریه به همراه نداشت و استکبار پی به حضور موثر ایران در به بهبود وضعیت سوریه برد.
وی با بیان اینکه اکنون زمان دفاع از ارزشهای انقلاب مانند دوران دفاع مقدس می باشد، افزود: در این شرایط سخت اقتصادی میدان نبرد با دشمن تغییر کرده و تولیدکنندگان، سربازان خط مقدم جنگ هستند که باید در میدان سازندگی با اتکا به توانمندی های خود بالندگی بخش اقتصادی کشور را رقم بزنند.
او اظهار داشت: خراسان رضوی در بخش صنعتی و موقعیت ژئوپلیتیکی مزیت های فراوانی دارد و 90 درصد واحدهای تولیدی و صنعتی این استان را بخش خصوصی مدیریت می کنند.
وی افزود: بخش خصوصی خراسان رضوی موفق شده در شرایط سخت اقتصادی از تمام توان خود برای برون رفت از این وضعیت استفاده کند و در کنار آن با رویکرد دولت تدبیر و امید در زمینه سهیم کردن بخش خصوصی در تصمیم های گیریهای کلان اقتصادی کشور شاهد تثبیت طرحهای زیادی با مشارکت بخش خصوصی در استان بوده ایم.
استاندار خراسان رضوی گفت: باید ظرفیت های داخلی نظام بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد و با اتکا به توانمندیهای بخش خصوصی شاهد افتتاح طرحهای بزرگتری در عرصه صنعتی باشیم.
نماینده مدیر عامل شرکت سردخانه نیک سرمای شرق نیز در این مراسم گفت: این شرکت توسط دو نفر از خیرین بزرگ کشور راه اندازی شده است.
ˈعلی اکبر صابری فرˈ افزود: فاز نخست این سردخانه با 181 میلیارد ریال سرمایه گذاری در زمینی به مساحت 41 هزار مترمربع و زیربنای شش هزار و 900 مترمربع آماده که امروز افتتاح شد.
وی بیان کرد: این سردخانه دومداره براساس آخرین تکنولوژی روز دنیا با ظرفیت نگهداری شش هزار تن مواد غذایی نظیر گوشت مرغ و گوشت قرمز و ماهی و بستنی در دمای زیر صفر درجه سانتی گراد و نگهداری چهار هزار تن مواد غذایی نظیر میوه و سبزیجات در دمای بالای صفر درجه سانتی گراد ساخته شده است.
وی با بیان اینکه سردخانه نیک سرمای شرق ظرف مدت هشت ماه ساخته شد، افزود: کار احداث این سردخانه در سال 91 آغاز شد و در کمترین زمان ممکن در 21 بهمن ماه به بهره برداری رسید.
وی افزود: بیش از 70 درصد تجهیزات این سردخانه تولید داخل و باقی ماشین آلات از کشور ژاپن وارد شده است.
صابری فر اظهار داشت: این سردخانه در فاز نخست برای 20 نفر به طور مستقیم و 100 نفر به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده و به منظور ذخیره میوه شب عید آماده هر گونه همکاری با سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی است.
7489/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن