تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819366480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبود آگاهی مردم از فضای مجازی مهمترین علت شیوع سرقت در این حوزه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نبود آگاهی مردم از فضای مجازی مهمترین علت شیوع سرقت در این حوزه است مراغه - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی مراغه گفت: آگاهی نداشتن مردم از فضای مجازی مهمترین علت شیوع سرقت در حوزه سایبری است.


به گزارش ایرنا، سرهنگ عیسی هاتفی روز دوشنبه در جمع مربیان آموزش و پرورش این شهرستان افزود: مردم می توانند با آشنایی از خطرات و جرایم فضای مجازی مانع از بروز سرقت های الکترونیکی شوند.
وی اظهار کرد: به علت نبود آگاهی مردم از آسیب های فضای مجازی و سرقت الکترونیکی، فرصت برای سرقت اطلاعات از کارت عابر بانک افراد و بدون اطلاع دارنده کارت، برای سارقان فراهم می شود.
فرمانده نیروی انتظامی مراغه ادامه داد: مجرمان با نصب ابزاری پیشرفته در محل ورودی کارت های بانکی همه اطلاعات کارت بانک مراجعه کنندگان را کپی کرده و اطلاعات کارت را خوانده و با بدست آوردن رمز عبور که اغلب مشتریان در اختیار آن ها قرار می دهند، همه اطلاعات مورد نیاز برای دسترسی به حساب افراد و سرقت الکترونیکی را بدست می آورند.
هاتفی یادآوری کرد: برای مقابله با این نوع سرقت های الکترونیکی راه هایی وجود دارد که کاربر مهم ترین نقش را در این زمینه ایفا می کند و با رعایت یک سری نکات، امنیت حساب بانکی و اطلاعات خود را تضمین می کند.
وی گفت: استفاده شخصی صاحب کارت بانکی از دستگاه POS و وارد کردن رمز عبور کارت توسط کاربر و دقت در نداشتن قطعات اضافی و مشکوک به دستگاه پایانه فروشگاهی یا POS از راه های کاهش تخلفات سایبری است.
کارگاه های آموزشی پیشگیری از جرایم در حوزه های مختلف، توسط نیروی انتظامی مراغه در جمع کارکنان نهادهای دولتی و خصوصی این شهرستان به صورت مستمر برگزار می شود.
7483/590/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن