تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819614680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوئیسی ها به محدودیت مهاجرت شهروندان اروپایی به این کشور رای دادند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سوئیسی ها به محدودیت مهاجرت شهروندان اروپایی به این کشور رای دادند برلین - ایرنا - مردم سوئیس روز یکشنبه با حضور دریک رای گیری عمومی( رفراندوم) درمورد طرح محدویت های جدید در قانون مهاجرت، به محدود کردن مهاجرت به این کشور بویژه از سوی شهروندان اتحادیه اروپایی رای دادند.


به گزارش ایرنا، در همه پرسی روز یکشنبه به منظور ایجاد تغییرات محدود کننده جدید در قانون مهاجرت سوئیس که با رقابت تنگاتنگی بین موافقان و مخالفان در کشور برگزار شد، رای دهندگان در نهایت با اختلاف نزدیک با محدودیت مهاجرت خارجی ها به این کشور بویژه از سوی کشورهای اتحادیه اروپایی موافقت کردند.
ˈدیدیه بورکهالترˈ، رییس جمهوری سوئیس در اولین اظهار نظر بعد از مشخص شدن نتیجه این همه پرسی، اذعان کرد: تصویب این طرح تاثیر فراوانی بر رابطه برن با اتحادیه اروپایی خواهد داشت.
بورکهالتر در عین حال بر این نکته تاکید کرد که همکاری سوئیس با اتحادیه اروپایی تاکنون نقش بسزایی در تقویت رفاه مردم کشورش داشته است.
اما کمیسیون اتحادیه اروپایی با ابراز تاسف از برگزاری این همه پرسی و نتیجه حاصل از آن، خاطرنشان کرده است که تصویب طرح محدودیت مهاجرت خارجی ها از جمله شهروندان اروپایی به سوئیس، نقض اصول تردد آزادانه بین شهروندان اتحادیه اروپا به این کشور خواهد بود.
این نهاد اروپایی تاکید کرده که تبعات ناشی از این ابتکار عمل حتما در آینده نزدیک مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و طی آن مواضع شورای فدرال سوئیس درمورد این طرح نیز مورد توجه خواهد بود.
اروپام ** 2051** 1701 ** 1552
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن