تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818865651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پارلمان موقت لیبی نقشه راه سیاسی جدیدی را برای این کشور تصویب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پارلمان موقت لیبی نقشه راه سیاسی جدیدی را برای این کشور تصویب کرد تهران - ایرنا- پارلمان موقت لیبی، نقشه راه سیاسی جدیدی را برای اداره مرحله انتقالی در این کشور با اکثریت آرا تصویب کرد.


شبکه الجزیره روز سه شنبه گفت: کنگره ملی ˈپارلمان موقتˈ لیبی نقشه راه سیاسی جدیدی را برای ادامه مرحله انتقالی در این کشور تصویب کرد.
این نقشه راه جدید با اکثریت آرا در کنگره ملی به تصویب رسید و بر اساس آن اعلامیه قانون اساسی اصلاح می شود و در مدت حداکثر دو هفته رئیس دولت موقت تغییر می کند.
اعلامیه قانون اساسی به منزله یک قانون اساسی موقت برای اداره مرحله انتقالی در لیبی تا زمان استقرار همه نهادهای قانونی در این کشور یعنی تصویب قانون اساسی دائمی، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی است.
بر اساس نقشه راه جدید اگر کمیته تدوین قانون اساسی جدید نتواند ماموریت خود را در مهلت تعیین شده به پایان برساند، کنگره ملی باید مقدمات برگزاری انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری در ماه اوت آینده را فراهم کند.
در همین حال، ˈعلی زیدانˈ رئیس دولت موقت لیبی اعلام کرد 5 هفته پیش به رئیس ستاد ارتش این کشور دستور داد نیروهایی را به سوی بنادر نفتی تعطیل شده اعزام کند.
این بنادر در شرق لیبی از چند ماه پیش توسط افراد مسلح تعطیل و صدور نفت از آنها متوقف شد.
زیدان اعلام کرد اکنون ریاست ستاد ارتش مسئول اجرای این دستور است.
صدور نفت اصلی ترین منبع مالی دولت لیبی است اما افراد مسلح در ماه های اخیر مانع فعالیت تاسیسات نفتی در شرق این کشور شدند.
خاورم 1491 *1446
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن