تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819073482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس دارایی اصفهان: فولاد مبارکه عامل نشاط اقتصادی کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس دارایی اصفهان: فولاد مبارکه عامل نشاط اقتصادی کشور است اصفهان- ایرنا- رییس اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان گفت: فعالیت فولاد مبارکه اصفهان عامل ایجاد نشاط اقتصادی در سطح استان و کشور است.


به گزارش شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مهندس صبوحی از خطوط تولید فولاد مبارکه بازدید و از نزدیک با پیشرفتهای صورت گرفته در این واحد عظیم تولیدی و صنعتی آشنا شد.
وی در جلسه ای با معاونت اقتصادی و مالی شرکت فولاد گفت: فولاد مبارکه یکی از پروژه های موفق اقتصادی بعد از انقلاب و نشان موفقیت ها در شرایط تحریمهای اقتصادی غربی است.
وی افزود: این مجموعه عظیم و پیشرو صنعتی یک واحد نمونه هم از نظر صنعتی و تکنولوژی و هم از نظر اقتصادی و سودآوری است و این موفقیت ها مرهون تلاش کارکنان و مدیران این شرکت است.
مهندس صبوحی در ادامه، جذب سرمایه برای انجام پروژه های بزرگ مانند فولاد مبارکه و طرحهای توسعه ای آنرا از اولویتهای سرمایه گذاری در استان خواند و اظهار کرد: استان اصفهان جزء سه استان اول کشور در جذب سرمایه های خارجی در پروژه های اقتصادی و صنعتی است و نقش فولاد مبارکه در این جذب سرمایه، مهم و تعیین کننده است که باید تقویت شود و افزایش یابد.
رییس اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان اصفهان، نقش مالیات را در توسعه همه جانبه کشور مهم خواند و گفت: کشورهای پیشرفته دنیا بخش عمده ای از بودجه خود را از مالیات های پرداختی تأمین می کنند و این مالیات مجدداً به چرخه مالی کشور باز می گردد و باعث ایجاد اقتصادی پویا و سیال در بخشهای مختلف از قبیل صنعت، اقتصاد، اجتماع و... می شود.
وی تصریح کرد: فرهنگ پرداخت مالیات باید در کشور ما نیز نهادینه شود تا بتوانیم از این راه گردش مالی ایجاد کنیم و این گردش مالی در نهایت به سود پرداخت کنندگان مالیات است.
در این دیدار امیرحسین نادری معاون اقتصادی و مالی شرکت فولاد مبارکه نیز ضمن ابراز خشنودی از حضور مدیرکل و مدیران اداره امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان، همکاریهای فولاد مبارکه با اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان را یک الگو برای دیگر واحدهای صنعتی و تولیدی دانست.
وی گفت: مالیاتهای پرداخت شده از طرف شرکت فولاد مبارکه سالانه باعث ایجاد گردش مالی در سطح استان شده است و این گردش مالی عظیم نیز سبب شده فعالیتهای زیربنایی فراوانی در استان انجام شود.
وی در ادامه از مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی درخواست کرد تدابیری اتخاذ نمایند تا موانع سرمایه گذاری خارجی در پروژه های توسعه ای و عمرانی واحدهای صنعتی بالاخص شرکت فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین تولیدکننده فولاد در خاورمیانه برداشته شود تا بتوان از منابع مالی خارجی در پروژه ها استفاده کرد.
مدیرکل اداره امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان و هیات همراه در ادامه از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه بازدید کردند و از نزدیک در جریان پیشرفتهای صورت گرفته و طرحهای توسعه و در دست اقدام قرار گرفتند.
607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن