تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803635827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاطم امواج خلیج فارس مسافران قشم را پشت دربندر شهید حقانی بندرعباس متوقف کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تلاطم امواج خلیج فارس مسافران قشم را پشت دربندر شهید حقانی بندرعباس متوقف کرد بندرعباس- ایرنا- تلاطم امواج خلیج فارس صبح شنبه مسافران بندرعباس به قشم را در پشت در بندرگاه شهید حقانی متوقف کرد و موجب شد حتی برخی از افراد برای رفتن به جزیره قشم مسیر بندرپهل- لافت را در پیش گیرند.


مسافرانی که صبح امروز برای رفتن به قشم مراجعه کرده بودند به علت وزش باد به نسبت شدید و تلاطم خلیج فارس با در بسته بندر شهید حقانی روبرو شدند و از ادامه حرکت به سمت این جزیره باز ماندند.
هرچند در حدود ساعت هشت صبح دراین اسکله باز شد و تعدادی از شناورهای مسافربری دریایی برخی مسافران را جابه جا کرده و به بندرشهید ذاکری قشم رساندند ولی تردد شناورهای دریایی تا حدود ساعت 11 و 30 دقیقه انجام نشد و برخی از مسافران برای رساندن خود به این جزیره راهی بندر پهل شدند.
یکی از مسافران در گفت وگو با خبرنگار ایرنا علت سفر خود به قشم را انجام امور اداری بیان کرد و گفت: بندر شهید حقانی باید برای این مواقع پیش بینی های لازم را می کرد.
موسی یاوری ابراز داشت: اداره بنادر و دریا نوردی هرمزگان نیز می توانست با بکار گیری شناوری هایی که توانایی حرکت ایمن در شرایط جوی نا مساعد را دارند نسبت به جابه جا کردن مردم و مسافران اقدام کند.
یکی دیگر از مسافران نیز با اشاره به بسته بودن دربندرگاه شهید حقانی و کرایه تمام شده حدود 180 هزار ریالی مسیر بندرعباس به بندر پهل لافت و قشم ابراز داشت: همین جا منتظر می مانم و امیدوارم هرچه زودتر شرایط برای تردد شناوری های مسافربری دریایی مساعد شود.
موسی تلاشگر ابراز داشت: چنانچه شرایط دریا برای تردد این شناورها مساعد نشد سفرم را به تعویق انداخته و برنامه هایم در این جزیره را به زمان دیگری موکول می کنم.
یکی دیگر از افرادی که برای رفتن به جزیره قشم آمده بود نیز با بیان اینکه برای رسیدن به کارهایش عجله دارد ، بیان کرد: برای رفتن به قشم از مسیر بندرپهل به لافت و سپس قشم می روم.
مظفر عبادتی اشاره کرد: ممکن است تردد شناوری های مسافربری تا ظهر و حتی عصر و یا فردا دوباره از سر گرفته نشود و این در حالی است باید هرچه سریعتر خود را به آن قشم برسانم.
مسوول بندر شهید حقانی نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ، وزش باد و تلاطم خلیج فارس به خصوص در اطراف جزیره قشم را دلیل اصلی توقف تردد شناوری های دریایی مسافری بیان کرد.
سالم شهیدی اظهار داشت: صبح امروز چند فروند شناور مسافربری دریایی به قشم رفته و حدود یک هزار نفر از مسافران را به مقصدشان رساند اما بندر شهید ذاکری قشم به علت تلاطم خلسج فارس و وزش باد به نسبت شدید اجازه بازگشت آنها را صادر نکرده است.
وی که ایمنی و سلامت مسافران را شرط صدور اجازه تردد به شناورهای مسافربری در بندر شهید حقانی بیان کرد، ادامه داد: برخی از شناوری های مسافربری در این بندر می توانند با وجود تلاطم خلیج فارس تردد کنند اما ممکن است مسافران دچار حالت تهوع شوند.
بنا به اظهار مدیر بندر شهید حقانی 39 فروند شناور مسافربری دریایی به ظرفیت سه هزار و 856 صندلی در این بندر مستقر بوده و در حال خدمت رسانی به مردم و مسافران می باشند.
شهیدی همچنین ضمن قدردانی از تعاونی قایقداران بندرعباس و قشم و همکارانش در بندر شهید حقانی بندرعباس و شهید ذاکری قشم ، یادآور شد: در هفته جاری دو فروند شناور مسافر بری دریایی به نام های رویا کیش و هرمز با مجموع ظرفیت 194 صندلی وارد چرخه جابه جایی مسافر می شوند.
وی با اشاره به اینکه برای تهیه یک شناور سه میلیارد و 865 میلیون تومان و برای دیگری یک میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه شده است، ابراز داشت:با اضافه شدن این دو شناور تعداد صندلی های مسافربری در این بندر به چهار هزار و 50 صندلی می رسد.
گفتنی است تردد شناور های مسافربری دریایی حدود ساعت 11 و 30 دقیقه دوباره از سر گرفته شد و مسافران برای خرید بلیط به سمت گیشه های فروش هجوم بردند.ک/4
8144/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن