تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801199478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور در گروه فرزاد فرزین به من کمک بسیاری کرد/ منو یادت نمیاد یکی از بهترین آلبوم‌های موسیقی است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: "شهاب شهبازی" در نشست خبری آلبوم "منو یادت نمیاد":
حضور در گروه "فرزاد فرزین" به من کمک بسیاری کرد/ "منو یادت نمیاد" یکی از بهترین آلبوم‌های موسیقی است
"شهاب شهبازی" از حضور خود به عنوان یکی از اعضای گروه کر در ارکستر فرزاد فرزین به عنوان یک کمک بزرگ در روند انتشار آلبومش یاد کرد.


به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران نشست خبری آلبوم "منو یادت نمیاد" شهاب شهبازی، دقایقی پیش با حضور برخی از تنظیم کنندگان این آلبوم برگزار شد.
 
"شهاب شهبازی" خواننده آلبوم "منو یادت نمیاد" در این نشست گفت: پس از حضور "فرزاد فرزین" به عنوان آهنگساز در این آلبوم، اگر "انوشیروان تقوی" هم در کنارم حضور نداشت، این آلبوم به مرحله‌ی انتشار نمی‌رسید.
 
وی افزود: مراحل ساخت این آلبوم را از سال 1388 با "فرزاد فرزین" شروع کردیم که به دلیل پیش آمدن برخی از مسائل، انتشار آن به تأخیر افتاد. اما این نکته که من در گروه "فرزاد فرزین" به عنوان یکی از اعضای گروه کر حضور داشتم به من در روند تولید این اثر کمک بسیاری کرد.
 
شهبازی اظهار داشت: موسیقی را با فعالیت در مسیر موسیقی کلاسیک شروع کردم و به عنوان خواننده در گروه‌های کر بسیاری فعالیت داشتم تا این که اواسط سال 88 با فرزاد آشنا شدم.
 
وی افزود: چون آهنگسازی قطعه‌های این آلبوم را فرزاد فرزین برعهده داشته این اثر کمی شبیه آثار تولید شده این خواننده است که به نظر من این نکته مطلوب به نظر می‌رسد.
 
شهبازی ادامه داد: بیشتر طرفداران فرزاد فرزین من را می‌شناسند که یکی از مشوق‌های اصلی من برای تولید این اثر همین طرفدارها بوده‌اند و تا الان نشنیده‌ام که بگویند من ادای فرزاد فرزین را درمی آورم اما قبول دارم که در قطعه‌ی "می‌بخشمت" صدایم کمی شبیه به فرزاد شده است.
 
وی اظهار داشت: من نیامده‌ام که با انتشار یک یا دو آلبوم از دایره موسیقی حذف شوم بلکه هدف اصلی من خواندن است و مراحل ساخت آبوم دومم را از اردیبهشت سال 93 با انوشیروان تقوی شروع می‌کنم.
 
شهبازی اظهار داشت: به جرأت می‌گویم که بعد از آلبوم "شهاب رمضان" آلبوم "منو یادت نمیاد" می‌تواند یکی از بهترین آثار یک خواننده آلبوم اولی باشد و قول می‌دهم که در این آلبوم صد در صد چند قطعه‌ی خوب وجود  داشته باشد.
 
وی اظهار داشت: آغاز زمان کنسرت‌هایم اواسط اردیبهشت ماه سال آینده است و تنظیم قطعه‌ها و رهبری ارکستر بر عهده "مهرداد معافی" است که قول می‌دهم اگر اسپانسری برای اجراهایم وجود داشته باشد به طور یقین مخاطبان شاهد ارائه‌ی اجرایی متفاوت از من باشند.   
 
انوشیروان تقوی تنظیم کننده آلبوم "منو یادت نمیاد" در این نشست گفت: قبل از آغاز همکاری من با شهاب شهبازی به دلیل درخواست فرزاد فرزین شاکله‌ی اصلی این موضوع شکل گرفت.
 
وی افزود: حدود 12 سال در حرفه‌ی موسیقی فعالیت داشته‌ام و سال گذشته به دلیل پاره‌ای از مشکلات فعالیتم محدودتر شد اما با کارهایی که به تازگی از من منتشر می‌شود این تأخیر زمانی را جبران می‌کنم.
 
انتهای پیام/ اس







تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن