تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819808402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحیه جهادی و مدیریتی کارآمد در تهران حاکم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روحیه جهادی و مدیریتی کارآمد در تهران حاکم است تهران بزرگ- ایرنا- معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: هر ذهن منصفی با توجه به هندسه جدید شهر تهران به این امر که روحیه جهادی و مدیریتی کارآمد بر شهر تهران حاکم است، اعتراف می کند.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی این معاونت، محمود صلاحی افزود: مهندس نیستم، اما انصاف حکم می کند بگویم ساخت پل صدر نماد مدیریت، برنامه ریزی و روحیه جهادی حاکم بر شهرداری تهران است.
وی افزود: هر چند در دوران ساخت پل صدر در شهرداری نبودم اما همچون سایر شهروندان شاهد بودم شهرداری تهران تمام قوای خود را برای اجرا و اتمام این پروژه به کار گرفته است.
وی گفت: شهرداری تهران دارای متنوع ترین فعالیت های اجتماعی، عمرانی، شهرسازی، زیباسازی برای شهروندان تهرانی است.
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا گفت: نظر مثبت مقام معظم رهبری نسبت به مطلوبیت ارایه خدمات در شهر تهران نشان از آن دارد که مردم و مسوولان فعالیت های شهرداری را رصد می کنند.
صلاحی در بخش دیگری از سخنانش درباره طرح استقبال از بهار افزود: طرح استقبال از بهار، از فعالیت های جدی شهرداری تهران است. سنت دید و بازدید، گردش و تفریح و استراحت و اهمیت به نظافت و غبارروبی، سنت دیرین ایرانی که مورد تایید دین مبین اسلام است و با ایجاد روحیه نشاط و امید و ایمان همراه است.
وی گفت: شهرداری تهران به عنوان یک نهاد خدمت رسان اجتماعی باید در این مرحله همراه مردم و حتی پیشتاز باشد.
محمد علی عفتی داریانی قائم مقام معاون شهردار در حوزه برنامه ریزی و توسعه شهری درباره تدوین برنامه عملیاتی پنج ساله دوم شهرداری تهران گفت: برنامه پنج ساله دوم، جامع و دارای اهداف کمی است و به تفکیک سال، تدوین شده است.
وی افزود: بودجه سال 93 هم با نگاه به برنامه دوم نوشته شده و این توان در شهرداری وجود دارد که این بودجه را کسب کرده و به جا هزینه کند.
وی با بیان اینکه 273 نوع خدمت مدون در شهرداری تهران تعریف شده است، افزود: جایگزینی خرید خدمات به جای تولید خدمت، از رویکردهای اصلی شهرداری تهران است که در صورت تحقق این امر، کیفیت و کمیت خدمات و فعالیت های شهرداری تهران بهبود چشمگیر خواهد یافت.
تهرام/ 9136/ 699
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن