تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819171734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چندین طرح عمرانی با حضور استاندار در بافت افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

چندین طرح عمرانی با حضور استاندار در بافت افتتاح شد کرمان- ایرنا- چندین طرح عمرانی با حضور استاندار در بخش خبر و مرکزی شهرستان بافت افتتاح شد.


به گزارش روز شنبه ایرنا، این طرح ها شامل سه واحد مرغداری 20 هزار قطعه ای در بخش خبر با اعتبار یک میلیارد و 250 میلیون تومان و اشتغال زایی مستقیم 9 نفر است.
با بهره برداری از این سه واحد مرغداری 360 تن به ظرفیت تولید گوشت سفید شهرستان افزوده شد.
کارخانه شیر و لبنیات با زیربنای 11هزار متر مربع و اعتبار سه میلیارد و 200 میلیون تومان در شهرک صنعتی یکی دیگر از پروژه های بود که بهره برداری شد.
این کارخانه روزانه 40 تن انواع محصولات لبنی تولید می کند و اشتغالزایی آن 17 نفر است.
گاز رسانی به 22 روستای بخش مرکزی به طول 50 کیلومتر با اعتبار دو میلیارد و 580 میلیون تومان طرح دیگری بود که با حضور استاندار بهره برداری شد.
با افتتاح این طرح 650 خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند.
استاندار و هیات همراه در این سفر یکروزه همچنین با حضور در گلزار شهدای بافت و ادای احترام به مقام شامخ شهدا بویژه اولین شهید انقلاب در بافت سردار نصرت ا...شهابی، در جشن مردمی انقلاب در روستای صالح آباد نیز حضور یافتند.
در ادامه این سفر استاندار از طرح گلخانه 500 متر مربعی، روند اجرای تصفیه خانه، سد مخزنی، مصلی شهرستان بازدید و بر رفع مشکلات این طرحها تاکید کرد.
استاندار همچنین از دو واحد صنعتی کارخانه کرک و فولاد بافت بازدید و بر حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در احیا کارخانه کرک و واگذاری فولاد به بخش خصوصی برای سرعت در روند اجرا تاکید کرد.
رزم حسینی در پایان سقفر خود از بیمارستان خاتم الانبیا (ص) بافت نیز بازدید کرد.ک/3
2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن