تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819009126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه های با پیشرفت بیش از 80 درصد در اولویت تخصیص اعتبار هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار آذربایجان غربی: پروژه های با پیشرفت بیش از 80 درصد در اولویت تخصیص اعتبار هستند ارومیه - ایرنا - معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: پروژه های با پیشرفت بیش از 80 درصد در استان از اولویت ویژه ای برای تخصیص اعتبار در سال آینده برخوردارند.


هادی بهادری روز شنبه در یک گفت و گوی خبری افزود: این امر به دلیل کمبود اعتبارات عمرانی است و باید مسئولان و مدیران توجه ویژه ای به این امر داشته باشند.
وی اضافه کرد: اولویت بندی طرح های عمرانی از اهمیت خاص و ویژه ای برای مدیریت پروژه های در دست اجرا در استان قرار دارد که می تواند در دستیابی به بهترین نتیجه، کمک رسان باشد.
وی اظهار کرد: در دهه مبارک فجر امسال عملیات ساخت 15 پروژه عمرانی و تولیدی با اعتبار بیش از دو هزار میلیارد ریالی در آذربایجان غربی آغاز می شود.
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: علاوه بر آن در این ایام برای افتتاح 353 پروژه عمرانی و صنعتی برنامه ریزی شده بود که برخی از آنها افتتاح شده و برخی دیگر نیز در روزهای آینده به بهره برداری می رسند.
بهادری گفت: طرح های تولیدی و عمرانی با مشارکت بخش خصوصی به ارزش 1510 میلیارد ریال، 55 طرح تولیدی در بخش کشاورزی به ارزش 300 میلیارد ریال به همراه 36 پروژه راه و شهرسازی با 319 میلیارد ریال اعتبار از جمله طرح های افتتاحی در آذربایجان غربی در دهه فجر امسال بوده اند.
وی افزود: طرحهای عمرانی شهری شهرداری ارومیه نیز که بخش قابل توجهی از پروژه های استانی را در برمی گیرد با 1320 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
8136/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن