تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819174473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان: ولایت،حکومت استبداد را از این کشور برچید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان: ولایت،حکومت استبداد را از این کشور برچید اصفهان – ایرنا – مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به نقش رهبری امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ولایت راهی بود که حکومت استبداد را در این کشور از بین برد.


حجت الاسلام و المسلمین سید حسین بهشتی نژاد جمعه شب در جمع روحانیون، بسیجیان و ایثار گران غرب اصفهان در مسجد امام سجاد (ع) این شهر گفت: در دوران غیبت مردم ما موظف هستند در مسیر مراجع تقلید قرار گیرند.
وی افزود: اسلام دست ما را در دست هر روحانی ای قرار نداده است و برای روحانیتی که می خواهد پیشتاز مردم باشد شرایطی معین کرده است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: روحانیت شیعه افتخار دارد همواره در طول تاریخ از چهره های ممتاز روحانی واقعی برخوردار بوده و امروز نیز این چهره های ممتاز کم نیستند.
وی گفت: هسته مرکزی انقلاب اسلامی امام خمنی (ره) بودند و با فداکاری و مجاهدت ایشان رژیم سر تاپا مسلح پهلوی از بین رفت.
حجت اسلام بهشتی نژاد تصریح کرد: پهلوی از تمام امکانات و حمایت های جهان سلطه برخوردار بود و در داخل نیز قدرت اطلاعاتی و نظامی داشت.
وی گفت: ایستادن در برابر چنین قدرتی کاری بسیار سخت بود اما مردم ما دست خود را در دست یک روحانی واقعی به نام امام خمینی (ره) گذاشتند و این موجب به پیروزی انقلاب اسلامی شد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان خاطر نشان کرد: این انقلاب حاصل خون شهیدان بسیار است و باید قدر دان این نعمت بود.
وی تصریح کرد: باید از نعمت های خدا خوب حراست کرد زیرا اگر نعمتی از دست انسان رفت، به دست آوردن آن بسیار مشکل خواهد بود.
حجت الاسلام بهشتی نژاد با اشاره به شمار زیاد شهدای اصفهان و به ویژه شهدای غرب اصفهان، گفت: این شهدا دست پروده های هیات های مذهبی و روحانیت بودند.
وی با بیان اینکه آمار شهدای روحانیت به نسبت سایر اقشار بیشترین تعداد است، ادامه داد: روحانیون شیعه در عمل به دستورات الهی پیشگام بوده اند و حتی در دفاع مقدس نیز این پیشگامی مشهود است.
وی خاطر نشان کرد: روحانیت اصفهان در بین حوزه های علمیه سراسر کشور بیشترین تعداد شهید را تقدیم اسلام کرده است.
/.7134/پ/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن