تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803213466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون رییس جمهوری: باید برای رخدادهای غیرمترقبه آمادگی داشته باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون رییس جمهوری: باید برای رخدادهای غیرمترقبه آمادگی داشته باشیم انزلی - ایرنا - معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری در سفر به گیلان گفت: به منظور جلوگیری از خسارت به مردم همواره باید برای رخدادها و حوادث غیرمترقبه آمادگی داشته باشیم .


به گزارش ایرنا، ˈمحمدباقر نوبختˈ روز جمعه در سفر به انزلی برای بازدید از مشکلات ناشی از برف این شهرستان خاطر نشان کرد: باید از این تجارب درس بگیریم و همیشه آماده باشیم تا در هیچ شرایطی مردم ما با رخداد ها و حوادث غیرمترقبه متحمل خسارت نشوند .
وی یادآور شد: دستگاه های اجرایی، مدیریت شهری و سیاسی باید ناوگان خود را به منظورآمادگی برای خدمات رسانی سریع نوسازی کنند.
معاون رییس جمهوری با قدردانی از صبوری و همکاری مردم با مسوولان افزود: حضور من از سوی دولت در منطقه ، نماد ارادت مجموعه خدمتگزاران دولت به ملت است .
وی با بیان این که بارش های اخیر برف در شمال کشور ابعادی بیش از یک برف عادی داشت، افزود: در این مدت مرتب با استانداران تماس داشتم و با توجه به این که مجلس و دولت درگیر تصویب لایحه بودجه سال 93 بود از روز جمعه برای سرکشی به استان گیلان استفاده کردم .
نوبخت با اشاره به این که ارزیابی و نظارت بر شرایط و کار به عهده معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی است، خاطرنشان کرد: کار اصلی بحث جبران خسارت است .
وی اظهار کرد: کوشش می کنیم پس از ارزیابی میزان خسارت در اولین فرصت نسبت به تامین اعتبارات اقدام شود که این امر نیازمند مصوبه هیات وزیران است.
وی تصریح کرد: مسوولان در نهایت تا روز شنبه گزارش های مربوط به خسارات را در تمامی بخش ها اعم از خسارات به مردم ، کشاورزی و تولیدات و صنعت و غیره را عنوان کنند تا پس از بررسی در جلسه روز یکشنبه هیات دولت گزارش خسارات را به دولت اعلام کنیم .
وی ابراز امیدواری کرد؛ هرچه سریعتر مصوبه هیات وزیران را برای جبران خسارات و تخصیص تسهیلات و اعتبارات را داشته باشیم .
نوبخت در ادامه از تلاش تمامی مسئولان دستگاه های اجرایی ، استانداران ، فرمانداران بخشداران ، نیروهای مسلح ، سپاه ، بسیج ، هلال احمر ، رسانه ها و همه کسانی که در امر خدماترسانی کمک کردند، قدردانی کرد .
وی خاطرنشان کرد: حضور فرزندان رشید ملت در نیروهای مسلح در این رخدادها در کنار ملت همانگونه که در اقصی نقاط مرزی و در زمان هرگونه تهدید برای دفاع از مردم پیشگامند بسیار دلگرم کننده است .
نوبخت یادآور شد: کشور ما آبستن حوادث مختلف است و نباید با به وجود آمدن یک مشکل جدید مشکلات قبلی فراموش شود باید تلاش کنیم مردم شریفی که دچار مشکل می شوند سریعتر کمک کنیم و بعد از امداد رسانی باید جبران خسارت کنیم .
معاون رییس جمهوری با تاکید بر لزوم مدیریت بحران برف اضافه کرد: این رخداد طبیعی در کنار مشکلات مواهبی نیز داشت و حجم بالای نزولات جوی می تواند نوید بخش سال کشاورزی خوبی باشد .
نوبخت با قدردانی از روحانیت و نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه ابراز امیدواری کرد در سفر دیگری به این منطقه شاهد افتتاح پروژه و پیشرفت و رشد اقتصادی و بهبود معیشت مردم باشد .
وی با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی و نیرو برای رفع موانع و تسهیل امدادرسانی گفت: پرصعوبت ترین قسمت جغرافیایی برف در این قسمت جغرافیایی بود .
نوبخت در خاتمه از همه امدادگران و تلاشگران در این بحران به ویژه مردم فهیم و با فرهنگ که هنگام بروز چنین مشکلاتی با صبوری و بزرگورانه با مسوولان و دستگاه های اجرایی معاضدت و همکاری می کنند، قدردانی کرد.
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری به منظور بازدید از مناطق برف زده گیلان صبح جمعه وارد استان شد و از بندرانزلی، غرب گیلان بازدید کرد.
به گزارش ایرنا، ˈمحمد باقر نوبختˈ در جلسه روز چهارشنبه گذشته هیات دولت به عنوان معاون برنامه ریزی رییس جمهوری مسوول تعیین برآورد خسارات ناشی از برف در استان های گیلان و مازندران تعیین شد.ک/2
620/ 603
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن