تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819174544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش فارس از سمینار و نمایشگاه چاپ توتالیا برپایی نمایشگاهی از تازه‌ترین ماشین‌آلات و تکنولوژی روزآمد چاپ


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از سمینار و نمایشگاه چاپ توتالیا
برپایی نمایشگاهی از تازه‌ترین ماشین‌آلات و تکنولوژی روزآمد چاپ
نمایشگاهی از تازه‌ترین ماشین‌آلات و تکنولوژی روزآمد صنعت چاپ با حضور جمع کثیری از اهالی این صنعت در هتل آزادی تهران برگزار شد.

خبرگزاری فارس: برپایی نمایشگاهی از تازه‌ترین ماشین‌آلات و تکنولوژی روزآمد چاپ


به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات باشگاه خبری فارس «توانا»، سمینار سالانه شرکت «توتالیا» شب گذشته با حضور جمع کثیری از فعالان صنعت چاپ کشور به ویژه در بخش صحافی و نشر رومیزی به همراه مدیران شرکت‌های دوپلو، ای، بی، ای، فولیانت و جی، بی، ال در محل هتل آزادی تهران برگزار شد. در این سمینار نمایشگاهی نیز از تازه‌ترین ماشین‌آلات و تکنولوژی‌های روزآمد صنعت چاپ به خصوص در بخش صحافی و نشر رومیزی دایر بود.. در این نمایشگاه ماشین‌آلاتی نظیر «صحافی مفتول‌زن»، «پرفراژ»، «تاکن»، «ترتیب‌کن» و بسیاری از ماشین‌آلات چاپ وجود داشت.  

نکته جالب این نمایشگاه تازه‌ترین ماشین‌آلات و تکنولوژی روزآمد صنعت چاپ این است که بسیاری از ماشین‌آلات مذکور که پیشتر تنها به صورت مکانیکی عرضه می‌شدند، با استفاده از بردهای الکترونیکی و هدهای لیزری از قابلیت‌های جدیدی برخوردار شده بودند. این قابلیت‌ها می‌توانند اپراتوری و استفاده از این نوع ماشین‌آلات را برای کاربران بسیار ساده‌تر کرده و زمینه‌های استفاده بهینه را در آنان فراهم آورد.  

از دیگر نکات بارز این سمینار حضور برخی چهره‌های شاخص صنعت چاپ افست بود. چهره‌هایی نظیر پیشعلی، کلباسی، سجادی و ذکایی مدیرکل پیشین دفتر امور چاپ همگی حکایت از اهمیت این سمینار داشت. بدیهی است برگزاری سمینارهایی از این دست که با رویکرد معرفی فن‌آوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید در صنعت چاپ برگزار می‌شوند، می‌توانند تأثیر بسزایی در نوسازی و به‌سازی ناوگان صنعت چاپ ایران ایفا کند. یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی که امروزه واحدهای فعال در صنعت چاپ کشور را درگیر خود کرده فرسودگی و عدم بازدهی مناسب ماشین‌آلات موجود در چاپخانه‌ها و بخش‌های مختلف صنعت چاپ است که علت اصلی این امر هم فرسودگی و از کارافتادگی ماشین‌آلات مورد استفاده در این واحدها است.  

حال اگر فعالان صنعت چاپ از طریق چنین سمینارهایی بتوانند با آخرین دستاوردهای روزآمد کمپانی‌های مطرح و بزرگ صنعت چاپ جهانی آشنا شوند و نسبت به تهیه ماشین‌آلات جدید اقدام کنند، به طور طبیعی ناوگان صنعت چاپ ایران دچار تغییرات عمده شده و زمینه‌های نوسازی این ناوگان فراهم می‌شود. از دیگر نکات جالب در این سمینار حضور نماینده یکی از بانک‌های خصوصی «کارآفرین» بود که از ارائه تسهیلات ویژه به خریداران محصولات توتالیا خبر داد. ظاهراً این بانک در نظر دارد تسهیلات ویژه‌ای را به خریداران محصولات شرکت توتالیا ارائه نمایند. این تسهیلات در قالب وام‌هایی با بازپرداخت‌های یک تا چهار ساله ارائه می‌شوند.  

بر اساس این گزارش، شرکت توتالیا در سال ١٣٥٣ با عنوان شرکت ماشین‌های اداری توتالیا تأسیس شد که اهداف اصلی این شرکت، تهیه و توزیع ماشین‌های اداری و ماشینی کردن انواع کارهای محاسباتی و نوشتاری بوده است.  

شرکت توتالیا با بیش از ٣٠ سال تجربه در تهیه و توزیع طیف وسیع و متنوعی از سیستم‌های تکثیر، ترتیب کن، یووی و سلفون، خط تا و تاکن، صحافی مجله و کتاب، پانچ و سیمی کن، شماره زن و پرفراژ و برش به عنوان نمایندگی انحصاری محصولات Foliant ،Miltigraf ،JBI ،EBA ،Duplo و Gronhi در عرصه کشور فعالیت می‌کند. انتهای پیام/ و

92/11/18 - 13:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن