تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803151301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید وزیر بهداشت و دستیار ویژه رئیس جمهور از بیمارستان کلیمیان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > بهداشت و سلامت
بازدید وزیر بهداشت و دستیار ویژه رئیس جمهور از بیمارستان کلیمیان
وزیر بهداشت در جمع پرسنل بیمارستان کلیمیان کشور گفت: مایه مباهات است که برای حراست از کشور و ارتقای منافع ملی‌، قلب‌هایمان به هم نزدیک است و در جهت استقلال و پیشرفت کشور همه با هم و در کنار هم تلاش می‌کنیم.



به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سید حسن هاشمی به همراه دکتر حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهوری از بخشهای مختلف بیمارستان خیریه دکتر سپیر بازدید کرد ضمن ابلاغ سلام دکتر روحانی ، رییس جمهوری به جامعه کلیمیان کشور افزود: نگاه حضرت امام خمینی (ره) بینانگذار جمهوری اسلامی ایران این بود که همه ایرانیان می توانند در کنار هم در این کشور زندگی کنند. وزیر بهداشت در جمع مسئولان و پرسنل این بیمارستان گفت: امروز که بعد از 35 سال از انقلاب اسلامی می گذرد می بینیم که ایرانیان از هر فرهنگ و دین و آئین برای ساختن و آبادانی این مملکت و استقلال و ثبات جمهوری اسلامی ایران  تلاش می‌کنند. وی با اشاره به شعار بیمارستان دکتر سپیر مبنی بر این که سئوال کردن از دین و مذهب ممنوع است، افزود: به عنوان مسئول حوزه سلامت از اینکه در این بیمارستان صرف نظر از هر اعتقادی برای سلامت مردم کمک می شود تشکر می کنم. وزیر بهداشت تصریح کرد: ساختن ایرانی آباد با مردمانی دارای رفاه و استقلال طلبی بخشی از وجود ذاتی ما ایرانیان است. هاشمی در ادامه افزود: به نمایندگی از دولت تدبیر و امید برای کمک به ارتقاء بهداشت و سلامت هموطنان کلیمی در سراسر کشور اعلام آمادگی می نمایم. بنابر این گزارش پیش از سخنان وزیر بهداشت، دکتر سیامک مره صدق رئیس بیمارستان دکتر سپیر و نماینده مردم کلیمی در مجلس و همچنین رئیس هیئت مدیره این بیمارستان گزارشی از وضعیت و عملکرد این بیمارستان ارایه دادند. دکتر  حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهوری نیز از اهدای کمک 500 میلیون تومانی رییس جمهوری به این بیمارستان خبر داد و گفت: بزرگداشت دهه فجر برای این است که روی شعارها ایستادگی کنیم، وحدت را به نمایش بگذاریم، از بروز سلطه بیگانه مجددا جلوگیری کنیم، در عرصه داخلی از دیکتاتوری بپرهیزیم و با فقر و تبعیض بجنگیم.دکتر فریدون با تاکید بر اینکه، مهمترین شعار دولت این است که همه اقوام و ادیان را در کنار هم ببیند، اضافه کرد: به خاطر دارم رئیس جمهور در زمان شروع به کار وزیر بهداشت، تاکید کرد که بیمارستانهای هموطنان مسیحی و کلیمی حتما مورد توجه قرار گیرد. وی با بیان اینکه در آستانه سال جدید میلادی به یکی از بیمارستانهای مسیحیان ایرانی رفتیم و در آنجا یک میلیارد تومان از طرف رئیس جمهوری اهدا کردیم گفت: با شروع به کار دولت، 500 میلیون تومان به بیمارستان دکتر سپیر اختصاص داده شد و امروز هم 500 میلیون تومان دیگر تقدیم مسئولان این بیمارستان می شود. فریدون اظهار امیدواری کرد: این بیمارستان بتواند خدمات بیشتری برای ارتقای درمان و سلامت مردم انجام دهد.


۱۳۹۲/۱۱/۱۸ - ۰۵:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن