تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818847069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ندوشن، سردترین نقطه استان یزد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ندوشن، سردترین نقطه استان یزد یزد - ایرنا- ندوشن به عنوان سردترین نقطه استان یزد شب های سرد و یخبندانی را سپری می کند و مردم این منطقه همچنان چشم انتظار گاز و تحقق وعده های مسئولان شرکت گاز استان هستند.


به گزارش ایرنا، گرچه مسئولان شرکت گاز استان لطف کرده و در زمینه گازرسانی به ندوشن قول مساعد داده اند که عملیات شبکه گذاری داخل این شهر را در اولویت اول کاری سال 93 قرار خواهند داد اما یاد آوری این نکته ضروری است که بر اساس گزارش هواشناسی دمای هوای این منطقه در شرایط حاضر 19 درجه سانتیگراد زیر صفر و سردترین نقطه استان یزد است.
با وجود اینکه خط انتقال گاز ندوشن به طول 28 کیلومتر و به قطر 8 اینچ از خط هشتم سراسری با 40 میلیارد ریال اعتبار سال گذشته اجرا و تزریق گاز شده است اما هنوز مردم این نقطه از استان یزد باید شب های سرد و یخبندان زمستانی را با مشکلات و بدون گاز سپری کنند.
مردم ندوشن با قول اخیر مسئولان شرکت گاز انتظار دارند حداقل بتوانند در زمستان سال آینده از این نعمت خدادادی استفاده کنند و آآنها نگران آن هستند که ممکن است نتوانند زمستان آینده از نعمت گاز برخوردار شوند.
گازرسانی به ندوشن از آرزوی های دیرینه مردم این خطه است و مردم برای بهره مندی از آن لحظه شماری می کنند .
در حال حاضر مردم برای گرم کردن خانه هایشان مجبورند نفت سفید و نفت گاز و گاهی سیلندرهای گاز را با مشکلاتی تهیه و مورد استفاده قرار دهند .
سرمای بیش از حد هوا در این منطقه، بسیاری از فعالیت ها را تحت الشعاع خود قرار داده است و انتظار می رود با تسریع در پروژه گازرسانی به این شهر، یکی از مهمترین دغدغه های مردم رفع شود .
ندوشن یکی از سردترین مناطق استان یزد است و دمای هوا در اغلب روزهای زمستان در این منطقه زیر صفر و طول مدت سرما بیش از سایر نقاط استان است.
ندوشن با بیش از پنج هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری شمال غرب یزد قرار دارد. ک/3
651/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن