تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک واحد مرغداری گوشتی در روستای افتر شهرستان سرخه افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک واحد مرغداری گوشتی در روستای افتر شهرستان سرخه افتتاح شد سمنان - ایرنا - همزمان با ایام الله دهه فجر یک واحد مرغداری گوشتی در روستای افتر شهرستان سرخه افتتاح و به بهره برداری رسید.


این واحد تولیدی در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع احداث شده است که برای راه اندازی و شروع فعالیت آن شش میلیارد و 500 میلیون ریال از محل آورده بهره بردار هزینه شده است.
این واحد تمام اتوماتیک با ظرفیت 34 هزار قطعه، سالانه 225 تن گوشت سفید تولید می کند و برای پنج نفر به طور مستقیم شغل ایجاد کرده است.
زئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان روز چهارشنبه در آیین افتتاح این واحد تولیدی گفت: برای تولید و تامین غذا واحد فوق احداث شده و با اجرای سامانه اتوماسیون و تمام اتوماتیک نقش مهمی درصرفه جوئی هزینه ها داشته است.
ˈسیدمجید موسویˈ افزود: استان سمنان در این بخش 70 درصد مازاد مصرف دارد که نیاز های استانهای بزرگ از جمله تهران را تامین می کند و بخش کشاورزی با حمایت های لازم می تواند در زمینه تولید و ایجاد اشتغال نقش مهمی داشته باشد و ضمن ایجاد شغل به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد کند.
وی در خصوص نیاز اصلی این واحد تولیدی یادآور شد: این واحد مرغداری نیاز به آب دائمی برای تولید دارد که نیازمند مساعدت مسوولان است.
استاندار سمنان نیز گفت: وجود صنایع تبدیلی و تکمیلی به ویژه در بخش طیور یکی از ضروریات این حوزه است.
ˈمحمد وکیلیˈ افزود: در دنیای امروز صنعت مرغداری و تولید در این حوزه هیچ چیز دور ریز و بدون فایده ندارد و با تمهیدات لازم و تکمیل این چرخه و جلوگیری از ضایعات می توان از تمام تولیدات حاصل از واحدهای مرغداری و کشتارگاه ها به نحو احسن استفاده و در این حوزه ارزش افزوده ایجاد کرد.
وی در خصوص تامین آب این مرغداری گفت: در کمیته ای با محوریت فرمانداری شهرستان سرخه، موضوع بررسی و بهترین راهکار ها و گزینه برای اتخاذ تصمیمات لازم ارائه شود.ک/1
599/608
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن