تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819606292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه تهران امروز در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روزنامه تهران امروز در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه تهران امروز در شماره روز پنج شنبه ˈانتقاد صریح افروغ از سخنان روحانیˈ را عنوان تیتر نخست خود کرده است.


این روزنامه در این مطلب نوشت: سخنان روز سه شنبه رئیس جمهور در اجلاس دانشگاهیان درباره کم سواد بودن منتقدان توافقنامه ژنو همچنان با واکنش های منفی چهره های سیاسی کشور مواجه است. در همین زمینه دیروز علاوه بر تذکر نمایندگان مجلس به حسن روحانی، برخی چهره های اصولگرا و اصلاح طلب به این سخنان واکنش نشان داده و به آن انتقاد کردند.
عماد افروغ استاد جامعه شناسی در واکنش به سخنان اخیر رئیس جمهور در کم سواد خطاب کردن منتقدان توافقنامه هسته ای گفت: کم سواد خواندن منتقدان جواب نقد نیست. او همچنین با بیان اینکه «شعارهای این دولت مغایر با رفتارش است» گفت: رئیس جمهور بارها گفته است من حقوقدانم، سرهنگ نیستم اما در عمل ما چیز دیگری شاهد بودیم.
افروغ که با مهر گفت وگو می کرد، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور در اجلاس دانشگاهیان گفت: ابتدای صحبت های روحانی در جمع روسای دانشگاه و تاکید بر فراجناحی بردن دانشگاه ها بسیار خوب بود اما زمانی که صحبت از مذاکرات ژنو شد و رئیس جمهور گروه خاصی را مورد عتاب و خطاب قرار داد اتفاق خوبی نبود و این عدم انسجام صحبت های رئیس جمهور را نشان می دهد.

ˈزیاده خواهی جدید آمریکایی ها ˈ تیتر دوم روزنامه است که در آن می خوانیم: وندی شرمن، نماینده آمریکا در مذاکرات هسته ای گروه 5+1 با ایران در تازه ترین سخنانش خواستار برچیده شدن برخی سایت های هسته ای ایران مانند اراک و فردو قم شده و مدعی است که ایران به چنین مراکز هسته ای نیاز ندارد. شرمن که به کمیته روابط خارجی سنای آمریکا رفته بود تا درباره مسائل مختلف ایران از جمله فعالیت های هسته ای گزارش بدهد، حین ارائه گزارش، خواسته ای را مطرح کرده که هدف نهایی آمریکایی ها از مذاکرات هسته ای را بیش از پیش عیان کرده است. فلج شدن کامل فعالیت های هسته ای هم موضوعی است که شرمن بر آن تاکید کرده است. البته سخنان شرمن بدون پاسخ نمانده است. بلافاصله محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه خواسته های شرمن را غیرواقع بینانه ارزیابی کرده و از او خواسته است از بیان خواسته های ناشدنی خودداری کند. سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به اظهارات معاون وزیر خارجه آمریکا گفت: مقامات آمریکایی حتما می دانند که زیاده خواهی ها، توهمات و حرف هایی که برای مصرف داخلی مطرح می کنند جایگاهی در مذاکرات ندارد.

ˈتدوام انتقاد از توزیع سبد کالاˈ عنوان خبر دیگر صفحه نخست این روزنامه است.
در بخشی از این مطلب آمده است: مشکلات به وجود آمده در توزیع سبدکالایی باعث شد تا دولت به فکر تغییر مسئول انجام این پروژه بیفتد. دیروز سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران خبر داد در جلسه روز چهارشنبه کابینه، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی رئیس جمهور به عنوان مسئول ساماندهی وضعیت موجود و وحدت مدیریت بین وزارتخانه تحت مدیریتش و وزارت صنعت، معدن و تجارت انتخاب شد. به نظر می رسد مشکلات مختلفی که در توزیع سبدکالایی وجود داشت، باعث شد تا حسن روحانی محمدرضا نعمت زاده را از مسئولیت ادامه پیگیری و اجرای طرح سبدکالایی معاف کند.
نوبخت دیروز تاکید کرد، قرار شد ربیعی و همکارانش در کنار وحدت مدیریت این موضوع، اطلاع رسانی های لازم در این ارتباط را انجام دهند و امید داریم با درایت ایشان مشکلاتی که در راستای اجرای این موضوع پیش آمده است، حل شود. به نظر می رسد جدا از توزیع بسیار نامناسب سبدکالایی در روزهای گذشته که باعث انتقادهای بسیاری به دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان متولی این موضوع شد، عدم تخصیص سبدکالایی به کارگران هم در این موضوع دخیل باشد و علی ربیعی به عنوان وزیر کار و رفاه اجتماعی به عنوان مسئول تازه این طرح حاشیه ساز، موظف خواهد بود که تخصیص سبدکالایی به کارگران را هم بررسی کند.
شبد** 3404
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن