تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820469666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوخت دوم برای ساکنان شهر و روستای بابل به اندازه کافی مهیا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سوخت دوم برای ساکنان شهر و روستای بابل به اندازه کافی مهیا است ساری -ایرنا - فرماندار بابل اطمینان داد که سوخت دوم برای ساکنان شهر و روستای بابل به اندازه کافی مهیا است و در صورت قطع کامل گاز هیچگونه مشکلی در تامین سوخت نخواهد بود .


ˈرجب ملایی رییسیˈ شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بابیان اینکه گاز بسیاری از مناطق مسکونی بابل قطع است ؛ اظهارداشت: همچنین خانوارهایی که دارای گاز طبیعی می باشند، با افت شدید گاز مواجه هستند.
وی ضمن بیان این مطلب که قطعی و افت فشار گاز تا اطلاع ثانوی در بابل ادامه دارد؛ افزود: گاز ادارت بابل قطع شده است تا به منازل مسکونی گازرسانی شود .
رییسی گفت: مکاتبات و رایزنی هایی با نمایندگان مجلس برای سه استان شمالی کشور در راستای ادامه پیگیری ها برای گازرسانی انجام شده است که امیدواریم روند گازرسانی به شهرستان بابل نیز عادی شود.
ˈ رییسیˈ گفت: درحال حاضر پخت نان نیز به اندازه کافی در بابل انجام می شود و در صورت قطع گاز، نانوایی هایی در سطح شهر وجود دارند که دوگانه سوز هستند و می توان به صورت دو نوبته صبح و عصر پخت نان داشته باشند.
فرماندار بابل از مردم خواست تا با حفظ خویشتنداری با مسئولان همکاری کنند.
وی همچنین از مسئولان خواست تا به طور جدی برای رفع مشکلات قطعی و افت فشار گاز با توجه به نگرانی های مردم اقدام کنند.

7328/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن