تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819522501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش برف تا اواخر وقت امشب ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بارش برف تا اواخر وقت امشب ادامه دارد تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: با توجه به استقرار سامانه بارشی بر روی استان تهران تا اواخر وقت امشب همچنان بارش برف و سرما ادامه دارد.


ˈمحمدعلی عزیزاقلیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با فعالیت سامانه سرد بارشی، فردا شهرهای شمالی و ارتفاعات استان شاهد بارش پراکنده برف خواهد بود.
وی افزود: با خروج این سامانه از ظهر فردا بتدریج کاهش ابرناکی افزایش دما پیش بینی می شود.
به گفته وی بیشینه دمای امروز تهران نسبت به دیروز با دو درجه کاهش به منفی 4 درجه سانتی گراد زیر صفر و کمینه دما امشب نسبت به شب گذشته با سه درجه کاهش به منفی هشت درجه سانتی گراد می رسد.
عزیزاقلی در مورد وضعیت هوای 24 ساعت گذشته استان تهران اظهارداشت: ایستگاه های فیروزکوه - امین آباد با منفی 18 درجه سانتی گراد پایین صفر، سردترین و ورامین با منفی 1 درجه سانتی گراد زیرصفر، گرمترین نقاط استان تهران بودند.
وی در مورد وضعیت بارندگی استان تهران گفت: ایستگاه شمیران - اقدسیه با 7/8 میلیمتر بیشترین و فیروزکوه با 1/0 میلیمتر کمترین میزان بارندگی در 24 ساعت گذشته را در استان داشتند.
تهرام564/1699
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن