تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803094123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمازدگی و استرس از مشکلات جدی مردم شمال کشور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزارت بهداشت اعلام کرد: سرمازدگی و استرس از مشکلات جدی مردم شمال کشور تهران-ایرنا- سرپرست دفتر مدیریت و کاهش خطر بلایای وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در پی وقوع سرما و بارش برف در شمال کشور، سرمازدگی و استرس روانی را از مشکلات جدی مردم این منطقه عنوان کرد.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، دکتر «علی اردلان» افزود: گروه های سلامت روان دانشگاه های علوم پزشکی شمال کشور ، با توصیه های لازم به مسوولان و همچنین توصیه های عمومی در حال پایش وضعیت هستند.

** انجام اقدامات لازم برای 15 مادر باردار پرخطر شمال کشور
سرپرست دفتر مدیریت و کاهش خطر بلایای وزارت بهداشت گفت: طی 72 ساعت گذشته اقدامات لازم درمانی و بهداشتی برای 15 مادر باردار پرخطر در شمال کشور انجام شده.البته قبل از فصل زمستان از تمام مادران باردار مناطق صعب العبور خواسته شده بود که به مکان های دشتی نقل مکان کنند.
اردلان با اشاره به انتقال پنج مادر باردار پرخطر در تنکابن و یک مادر دیگر در رامسر به بیمارستان افزود: در زمان حاضر برای وضعیت مادران باردار در شهرستان های نوشهر و رامسر مشکلی وجود ندارد و در چالوس هم پزشک متخصص زنان به صورت تمام وقت در بیمارستان کلاردشت مقیم است.
وی گفت:معاونت های بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی شمال کشور به تمام فرمانداران، بخشداران و دهیاران برای کمک به مادران باردار اطلاع رسانی کرده اند.
ایجاد مکان هایی برای اسکان مادران باردار مناطق صعب العبور در شهرستان ها ، فعال نگه داشتن مراکز بیتوته، شبانه روزی و تسهیلات زایمانی، استقرار پزشک متخصص زنان تمام وقت در بیمارستان و تماس تلفنی با مادران مراقبت ویژه از دیگر اقدامات معاونت های بهداشتی این دانشگاه ها به شمار می آید.

** امداد رسانی به مردم شمال کشور همچنان ادامه دارد
اردلان همچنین تاکید کرد که امداد رسانی و ارایه خدمات بهداشتی به مردم شمال تهران در پی بحران بارش برف در استان های شمالی کشورهمچنان ادامه دارد.
مشاور معاون بهداشت وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی افزود: از تاریخ 12 بهمن به تدریج موج سرمای شدید مناطق غرب و شمال را در بر گرفت و این وضعیت از روز 14 بهمن تشدید شد. برف و کولاک بیش از 10 شهرستان و تعداد زیادی روستا بخصوص در استان های مازندران و گیلان را در برگرفته است و این مناطق با کمبود و قطع آب، برق، گاز و تلفن مواجه هستند.
اردلان با بیان این که ارتفاع بارش برف در برخی مناطق بین 200- 150 سانتیمتر است، گفت: سقف برخی خانه ها به علت سنگینی برف تخریب شده و تعدادی نیز به علت کولاک آسیب دیده اند.
وی اظهار داشت:معاونت های بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی شمال کشور با همکاری EOC (مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه ها و سایر دستگاه ها) بطور جدی در حال ارایه خدمت و رفع مشکلات هستند.
سرپرست دفتر مدیریت و کاهش خطر بلایا افزود: از 15 بهمن به تدریج مراکز و خانه های بهداشت شهرستان های نور، نوشهر، چالوس بازگشایی شده است ولی در شهرستان های عباس آباد، تنکابن و رامسر مشکل همچنان باقی است و خدمات درمانی اورژانس به گروه های هدف نیازمند درمان توسط مراکز شبانه روزی، بیتوته و بیمارستانها ارایه می شود.
این مسول بهداشتی با اشاره به احتمال خطر آلودگی آب بدلیل شکستگی لوله ها خاطر نشان کرد: گروه های مدیریت بیماریها و بهداشت محیط توصیه های لازم را به مسوولان ارایه کرده و می کنند وضعیت و کنترل کیفی آب به طور منظم انجام می شود.
اجتمام(1)**1776**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن