تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819467786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حل بحران قطعی آب و برق مازندران تا امشب


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اقتصادی > انرژی
حل بحران قطعی آب و برق مازندران تا امشب
وزير نيرو با اعلام اینکه مشکل آب و برق مازندران به ویژه در غرب این استان تا امشب حل می شود، گفت: هم اکنون برق 35 روستا در تنکابن قطع است و آب 80 درصد باقیمانده مشترکان شهر شیرود نیز تا 3 ساعت آینده وصل می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، حمید چیت چیان با اعلام اینکه مشكل آب و برق مازندران تا امشب برطرف مي شود، گفت: در همه شهرهاي مازندران تمام منابع آب وارد مدار شده و هيچ مشكلي به غير از تامین آب شهر شيرود وجود ندارد. وزير نيرو که به منظور رسیدگی به وضعیت تامین آب و برق مناطق شمالی کشور، صبح امروز (چهارشنبه) به مازندران سفر کرده است، اظهارداشت: با تلاش شبانه روزی کارکنان، هم اكنون برق همه شهرهاي مازندران وصل شده و از حدود 150 روستا كه دچار قطعي برق شده بودند، در زمان حاضر تنها برق 35 روستا وصل نشده است. وی ابراز اميدواري کرد: با باز شدن راه ها، برق اين 35 روستا نيز وصل شود. چیت چیان در خصوص آخرين وضعيت آبرساني به شهرها و روستاهاي مازندران نيز گفت: در همه شهرهاي مازندران تمام منابع آب وارد مدار شده و هيچ مشكلي به غير از تامین آب شهر شيرود وجود ندارد. وزیر نیرو ادامه داد: هم اكنون 20 درصد از 3800 مشترک شهر شيرود دسترسي به آب دارند و آب 80 درصد مشترکان نیز تا سه ساعت آينده وصل مي شود. وي با بيان اينكه از 145 روستايي كه دچار قطعي آب بودند، اكنون تنها 22 روستا در منطقه اطراف تنكابن و عباس آباد آب ندارند گفت: مابقي روستاها از جريان آب در شبكه برخوردارند. چیت چیان ابراز اميدواري كرد طي ساعت هاي آينده و در نهایت تا امشب، تمام مشكلات آب و برق مازندران برطرف شود و مردم بتوانند بدون نگراني و دغدغه زندگي عادي خود را داشته باشند. وي تصريح كرد: همكاران ما برفي با ارتفاع يک متر تا 1.5 متر را در مناطق كشاورزي و مزارع مي شكافند و جلو مي روند تا پاي پياده به روستاها برسند و جريان برق را برقرار كنند. چيت چيان با بيان اينكه ممكن است در برخي خانه ها در اثر برف روبي يا شكستن درختان، سيمي قطع شود و دچار قطعي آب يا برق شوند گفت: اينها ممكن است مشكلات موضعي باشد كه بلافاصله با اطلاع به اداره های برق و آب، گروه ها مي آيند و اين مشكلات را برطرف مي كنند. وزیر نیرو در پايان از تلاش شبانه روزي و بدون وقفه كاركنان وزارت نيرو كه با وجود برف سنگين كارشان را ادامه دادند، قدردانی كرد. رئیس‌ جمهوری شب گذشته به وزیران راه و شهرسازی و نیرو دستور عزیمت به مناطق برفگیر شمال کشور را صادر کرد تا در اسرع وقت ضمن رسیدگی به مسائل و مشکلات ناشی از بارش سنگین برف، از نزدیک پیگیری های‌ لازم برای بهبود شرایط مردم را به عمل آورند.


۱۳۹۲/۱۱/۱۶ - ۱۵:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن