تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819455384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حدود 24 درصد از صادرات گمرکی استان کرمانشاه، محصولات معدنی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حدود 24 درصد از صادرات گمرکی استان کرمانشاه، محصولات معدنی است کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه اعلام کرد که از مجموع صادرات گمرکات استان در سال جاری، 23/9 درصد را محصولات معدنی تشکیل می دهد.


ˈعلی سعدالدینˈ روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از آغاز امسال تاکنون معادل 186 میلیون و 869 هزار 873 دلار محصولات معدنی از گمرکات استان به بازارهای مصرف خارجی صادر شده است که این میزان از حیث ارزش 23/9 درصد و از نظر وزن 81 درصد از کل صادرات استان را شامل می شود.
وی اظهار کرد: در مدت یاد شده، محصولات معدنی و سایر تولیدات این بخش، سهم نخست میزان صادرات استان کرمانشاه را به خود اختصاص داده است و مواد پلاستیکی و اشیای ساخته شده نیز در مکان های بعدی صادراتی استان قرار دارند.
سعدالدین اظهار داشت که مواد غذایی نیز با 130 میلیون و 122 هزار دلار، 6/16 درصد از کل صادرات استان را شامل می شود.
وی با اشاره به سهم 14 درصدی محصولات نباتی در پایان دی امسال، گفت: در این راستا شاهد صادرات 110 میلیون دلاری محصولات نباتی از استان هستیم.
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه با اشاره به صدور حیوانات زنده و محصولات دامی از استان در بازه زمانی یاد شده، اعلام کرد که در این مدت 45 میلیون و 926 هزار دلار صادرات داشته ایم که این کالا نیز 9/5 درصد از سهم کل صادرات استان را به خود اختصاص داده است.
571/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن