تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803686831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دردی که در میان مهر ایرانیان فراموش شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دردی که در میان مهر ایرانیان فراموش شد سنندج- ایرنا- دردی که موجب گوشه گیری و انزوایش شده بود و روحیه اش را تضعیف کرده بود و هر روز بین او و دیگر همسالانش فاصله می انداخت امروز به واسطه مهر و محبت هموطنانش به فراموشی سپرده شده و شادمان و مسرور از داشتن چنین هموطنانی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، پسر بچه هشت ساله ای که دیروز به دلیل نبود توجه، انزوا و گوشه گیریش در روحیه او تاثیر گذاشته بود و افت تحصیلی و بی حوصلگی و خسته شدن ارمغان بیماریش بود امروز به واسطه معلم فداکارش و مهر و عطوفت هموطنان، بیماریش را به دست فراموشی سپرده و از آن یادی نمی کند.
والدینش می گویند بارها در شبکه های تلویزیونی داخلی و خارجی و روزنامه ها و سایت ها عکسش را دیده و با هر بار دیدن خود تنها می خندد و روحیه اش به نسبت گذشته چندین برابر شده است.
عکس هایی که از ماهان در سایت و روزنامه ها به چاپ رسیده در کیف کوچک مدرسه اش گذاشته و به همکلاسی ها و دوستانش نشان می دهد و پسرک منزوی و گوشه گیر چند هفته قبل اکنون با روحیه فراوانی بر سر کلاس حاضر می شود و انگیزه اش برای تحصیل در او چندان برابر شده است.
معلمش می گوید فکر نمی کردم تراشیدن موهای سرم این چنین بازتاب داشته باشد و مورد نوازش و مهر و محبت هموطنان قرار بگیرم و خوشحالم از اینکه توجه مسوولان و مردم کشورم را با این اقدامم به سوی کودکان مریض و بد احوال معطوف کردم.
عکس ماهان چند صباحی است در هفته نامه های محلی، برخی از روزنامه های سراسری، خبرگزاری ها و سایت های داخلی و خارجی و شبکه های تلویزیونی منتشر می شود و به او لقب مرد کوچک رسانه ای جهان داده اند.
منزل ماهان در مریوان نیز از دو هفته قبل تاکنون به محل رفت و آمد مردم و مسوولان تبدیل شده و استاندار کردستان و مدیرکل آموزش و پرورش گرفته تا مسوولان محلی و اقشار مختلف مردم از ماهان دیدن می کنند و برای حمایت از وی اعلام آمادگی می کنند.
مسوولان و شخصیت های بسیاری این روزها از مدرسه شیخ شلتوت مریوان بازدید می کنند و از محمد علی محمدیان معلم ماهان رحیمی تجلیل و تقدیر می کنند.
محمد علی محمدیان از اظهار همدردی تمام مسوولان، شخصیت ها و سازمان ها و ادارات کشوری، استانی و محلی قدردانی می کند و می گوید: این همه محبت و لطف با هیچ ابزاری قابل توصیف و جبران نیست.
این معلم فداکار اظهار کرد: رسانه ها به خوبی این موضوع را بازتاب دادند که جای قدردانی دارد و انتظار دارم به کودکان مریض احوال دیگر در جای جای میهن اسلامی مان نیز بپردازند و مشکلات کودکان را از این طریق بر طرف نمایند.
وی در ادامه با اشاره به روند درمان ماهان در تهران می گوید: قبل از اعزام ماهان به تهران یک خیر نیکوکار به نام آقای یزدی از طریق رسانه ها شماره بنده را پیدا کرده و با هماهنگی های قبلی، بیمارستان رازی تهران را جهت مداوای ماهان در نظر گرفته بود.
وی می گوید: در بیمارستان رازی نیز آزمایش های مختلفی از ماهان گرفته شد که خانم دکتر تهرانی از پزشکان خیر برای تشخیص قطعی بیماری ماهان با هزینه شخصی خود که حدود دو میلیارد و 500 میلیون ریال بود آزمایشات را به کشور آلمان ارسال کرد و ما اکنون منتظر جواب آزمایشات هستیم.
وی گفت: خانم دکتر تهرانی به ما اعلام کرد که بیماری ماهان را تشخیص داده اما برای تشخیص قطعی، آزمایشات را به کشور آلمان ارسال می کنم و در صورت درستی تشخیص بنده بیماری ماهان را با دو آمپول برطرف می کنم.
معلم ماهان اظهار کرد: پزشکان بیمارستان رازی تهران نیز با اشاره به اینکه موهای سر ماهان به دلیل مصرف داروهای شیمایی و اینکه سیستم بدنی این پسربچه هشت ساله ضعیف است، ریخته شده گفتند ما می توانیم با دارو، موهای سر و صورت ماهان را به وی برگردانیم اما این داروها عوارض دارد و سیستم بدنی وی تحمل نمی کند.
به گفته وی پزشکان می گفتند اگر ماهان ناراحت از موهای از دست رفته اش است ما می توانیم موها را به وی برگردانیم اما داروهایی که باید مصرف کند ممکن است برای کلیه و کبد وی خطرناک باشد.
محمدیان با اشاره به اینکه با خانواده ماهان توافق کردیم تا آماده شدن نتایج آزمایش صبر کنیم، گفت: ماهان فعلا مو نمی خواهد بلکه درمان قطعی می تواند وی را خوشحال کند چون اکنون تمام دانش آموزان همکلاسی ماهان، موهای سرشان را تراشیده اند و همه کلاس از لحاظ نداشتن موی سر یکدست شده ایم.
این معلم فداکار مریوانی همچنین به تماس یکی از متخصصین پوست، مو و زیبایی در تهران با شخص وی اشاره کرد و گفت: این پزشک خیر نیز اعلام آمادگی کرد که در صورت عدم رویش موهای سر و صورت ماهان بعد از اعلام نتایج آزمایش، تمام هزینه های کاشت مو و ابروی ماهان را که حدود 500 میلیون ریال هزینه می برد بر عهده بگیرد.
وی از رحم، عطوفت، انسانیت و همدردی مردم ایران نسبت به خود و ماهان قدردانی کرد و گفت: محبت و لطف مردم ایران نسبت به بنده و ماهان مصداق واقعی شعر معروف بنی آدم اعضای یکدیگرند است و این مردم بازهم ثابت کردند که به فکر هم هستند و در مشکلات و تنگی ها همدیگر رو تنها نمی گذارند.
وی همچنین به دعوت وزیر آموزش و پرورش از وی و خانواده ماهان در تهران اشاره کرد و گفت: دکتر فانی نهایت محبت را به ما داشتند و در هتل فرهنگیان ما را اسکان دادند و با احترام و عزت از ما پذیرایی کردند که جای قدردانی دارد.
وی به دیدار ماهان و دکتر فانی اشاره کرد و گفت: ماهان در این دیدار شعر ˈصد دانه یاقوت دسته به دسته با نظم و ترتیب یک جا نشسته ˈ را برای وزیر خواند که مورد تشویق دکتر فانی قرار گرفت.
محمدیان می گوید: ماهان هفته گذشته بر اثر لغزش پا در منزل از ناحیه بینی دچار آسیب شد و در بیمارستان بوعلی مریوان مورد عمل جراحی بینی قرار گرفت و هم اکنون در منزل دوران نقاهت را طی می کند.
به گفته وی ماهان روز شنبه به کلاس برگشت اما به دلیل ضعف جسمانی ناشی از عمل بینی امروز نتوانست به کلاس بیاید و در منزل مشغول استراحت است.
در ادامه تجلیل و تکریم از جایگاه معلم و قدردانی از عمل فداکارانه محمدعلی محمدیان ، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و فدراسیون کشتی نیز برای تجلیل از محمدعلی محمدیان اعلام آمادگی کرده اند و قرار است در تهران از این معلم فداکار قدردانی شود.
ایرنا در نظر دارد روند مداوای ماهان رحیمی را زمان بهبودی کامل پیگیری کند و نتایج آن را در اختیار افکار عمومی قرار دهد.ک/4
7346/533/681
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن